Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@rutkowskiAGD Skierowałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z informacją.
@rutkowskiAGD Nasz doradca skontaktuje się w tej sprawie z klientem.
Czy już wiadomo co z paczką ?
@rutkowskiAGD jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi od oddziału. Skontaktowaliśmy się z kupującym e-mailowo i gdy tylko otrzymamy informację od punktu, poinformujemy kupującego.
Cześć, paczka się znalazła, ale w trakcie jej poszukiwań klient poprzez dyskusję zrezygnował z zamówienia i powiedział że jej nie odbierze.Paczka lezy sobie w paczkomacie od 2.06 i czeka możecie coś zrobić,żeby wróciła do mnie ?pozdrawiam rutkowskiAGD
@rutkowskiAGD Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana z automatu, wkrótce do Ciebie wróci.
Ja to wiem tylko ona lezy sobie tak 9 dzień i nic się nie dzieje, powinna już chyba wracać do nas
@rutkowskiAGD Poprosiłam o interwencję w tej sprawie. Wrócę tutaj, kiedy dostanę odpowiedź.
Bardzo dziękuję.
Dzień Dobry , czy już wiadomo co z tą paczką pozdrawiam Marcin
@rutkowskiAGD dzień dobry! Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację!
Jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi w tej sprawie, przypomniałam się i poprosiłam o odpowiedź jak najszybciej, dam znać, gdy tylko ją otrzymam.
Dzień dobry, czy już wiadomo co dzieje się z paczką pozdrawiam Marcin
@rutkowskiAGD już to weryfikuję. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Wrócę do Ciebie z informacją.
Dzień dobry czy macie już jakieś wieści?
@rutkowskiAGD cały czas próbujemy skontaktować się z punktem w którym jest paczka. W takim przypadku proszę o cierpliwość.
Będziemy pisać do Ciebie mailowo w zgłoszeniu nr 52050736.
Dzień Dobry, czy może już coś wiadomo w sprawie paczki pozdrawiam Marcin
@rutkowskiAGD przepraszam, że wciąż nie masz odpowiedzi w sprawie przesyłki. Niestety, muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość - wciąż wyjaśniamy tą kwestię. Otrzymaliśmy Twoją reklamację i otrzymasz na nią odpowiedź w wiadomości mailowej.
@Sa_nova @la_nika @gdvorek za trzy dni minie miesiąc od kiedy @rutkowskiAGD zgłosił problem z przesyłką. Planujecie jakiś event aby to celebrować? Dla kolegi pytam....
@pinsplash doceniam troskę i poczucie humoru – sytuacja z pewnością nie jest powodem do świętowania, ale dobrze wiedzieć, że niektórzy potrafią z niej czerpać inspirację.
Możesz przekazać koledze, że pracujemy dalej, by sprawa zakończyła się szybciej niż planowany event.