anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginięta przesyłka A00205URF1

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Skierowałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę tutaj z informacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Nasz doradca skontaktuje się w tej sprawie z klientem.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Czy już wiadomo co z paczką ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi od oddziału. Skontaktowaliśmy się z kupującym e-mailowo i gdy tylko otrzymamy informację od punktu, poinformujemy kupującego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Cześć, paczka się znalazła, ale w trakcie jej poszukiwań klient poprzez dyskusję zrezygnował z zamówienia i powiedział że jej nie odbierze.Paczka lezy sobie w paczkomacie od 2.06 i czeka możecie coś zrobić,żeby wróciła do mnie ?pozdrawiam rutkowskiAGD 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana z automatu, wkrótce do Ciebie wróci.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Ja to wiem tylko ona lezy sobie tak 9 dzień i nic się nie dzieje, powinna już chyba wracać do nas 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Poprosiłam o interwencję w tej sprawie. Wrócę tutaj, kiedy dostanę odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Bardzo dziękuję. 

oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry , czy już wiadomo co z tą paczką pozdrawiam Marcin

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD dzień dobry! Bardzo Cię przepraszam za tę sytuację!
Jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi w tej sprawie, przypomniałam się i poprosiłam o odpowiedź jak najszybciej, dam znać, gdy tylko ją otrzymam.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Dzień dobry, czy już wiadomo co dzieje się z paczką pozdrawiam Marcin 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD już to weryfikuję. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Dzień dobry czy macie już jakieś wieści?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@rutkowskiAGD cały czas próbujemy skontaktować się z punktem w którym jest paczka. W takim przypadku proszę o cierpliwość.

Będziemy pisać do Ciebie mailowo w zgłoszeniu nr 52050736.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry, czy może już coś wiadomo w sprawie paczki pozdrawiam Marcin

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD przepraszam, że wciąż nie masz odpowiedzi w sprawie przesyłki. Niestety, muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość - wciąż wyjaśniamy tą kwestię. Otrzymaliśmy Twoją reklamację i otrzymasz na nią odpowiedź w wiadomości mailowej. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Sa_nova @la_nika @gdvorek za trzy dni minie miesiąc od kiedy @rutkowskiAGD zgłosił problem z przesyłką. Planujecie jakiś event aby to celebrować? Dla kolegi pytam....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@pinsplash doceniam troskę i poczucie humoru – sytuacja z pewnością nie jest powodem do świętowania, ale dobrze wiedzieć, że niektórzy potrafią z niej czerpać inspirację.

Możesz przekazać koledze, że pracujemy dalej, by sprawa zakończyła się szybciej niż planowany event.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów