anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z zamówieniem kuriera oraz wygenerowanie etykiety allegro one box

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#
 
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

alleloombard943_0-1655110666245.png

 

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro

@alleloombard943 Prosimy o więcej szczegółów.

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

e4c00032-ead3-11ec-b457-9f19e3b4e795

nie mogę zamówić kuriera do tego zamówienia , cały czas wyskakuję błąd

 

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro

Aktualizacja 14.06.2022 godz. 14:50

Problem nie powinien już występować. Powinniście mieć możliwość zamówienia podjazdu kuriera UPS w Wysyłam z Allegro. 

@alleloombard943 @akula1 @zorroo88 Nasz zespół techniczny wie już o tym problemie. Trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny. Przepraszamy za nieprwaidłowości.

oznacz moderatorów
akula1
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Od wczoraj usiłuję wygenerować etykietę Allegro One Punkt, z podjazdem kuriera UPS. Do tej pory wszystko działało. Czy jakiś błąd w systemie się pojawił? Klient czeka na swoją paczkę. Jestem bliska poproszenia kupującego o anulowanie tego zamówienia i wznowienie go z inną przesyłką. Co mam zrobić?

Dziękuję za pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro

@akula1 Opisz dokładnie problem, który się pojawia podczas próbu generowania etykiety.

oznacz moderatorów
akula1
#9 Pomysłodawca#

Na ostatnim etapie generowania – przy zamawianiu podjazdu – wyskakuje komunikat:

„Błąd przetwarzania

Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Nie udało się złożyć zlecenia odbioru”

Podczas całego procesu uważam, by nie popełnić błędu w podawanych danych, zresztą system generuje dane w większości sam.

zrzut z bledu.jpg

oznacz moderatorów
zorroo88
#8 Zapaleniec#

Mam to samo nie mogę zamówić podjazdu kuriera te same komunikaty się pojawiają. Ciekawe jest , że nr przesyłki zostaje nadany.

 

oznacz moderatorów
akula1
#9 Pomysłodawca#

Frustrujące jest w tym to, że niecierpliwy Kupujący poleci gwiazdkami za Obsługę - Sprzedającemu, a nie wadliwemu systemowi. Dobrze byłoby, by Allegro jakoś to uwzględniało.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak ich nieco przyciśniesz składając reklamację na ich formę dostawy to jest szansa że ewentualny niekorzystny komentarz usuną.

oznacz moderatorów
alleloombard943
#9 Pomysłodawca#

Jak długo potrwa naprawa awarii?

oznacz moderatorów
awionetka03
#8 Zapaleniec#

Czy już można zamówić kuriera?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze można: Przesyłki możesz nadać w Allegro One Punkt, Allegro One Box lub zamówić podjazd kuriera. Możesz skorzystać z jednorazowego podjazdu lub ustawić zlecenie stałego podjazdu. Obie opcje są bezpłatne. Jeśli kupujący nie odbierze przesyłki, to nie poniesiesz kosztów jej zwrotu do Ciebie.

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro

@awionetka03 jeśli masz na myśli dzisiejsze problemy techniczne to przykro nam ale jeszcze nie udało się rozwiązać tego problemu. Gdy tylko otrzymamy więcej informacji na ten temat, damy znać! 

oznacz moderatorów
awionetka03
#8 Zapaleniec#

Dziękuję i czekam na informacjię

oznacz moderatorów
akula1
#9 Pomysłodawca#

Mija kolejny dzień, a ja nie mogę wysłać paczki, bo problem w systemie Allegro One nie został rozwiązany. Kupujący, który zapłacił za paczkę, nie jest zainteresowany naszymi tu problemami. Rezygnuję z Allegro One.

oznacz moderatorów
Allegro_One
Ekspert Allegro

@akula1, przepraszamy Cię za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. W międzyczasie możesz:

- nadać przesyłki bezpośrednio w automacie One Box by Allegro lub punkcie One Punkt by Allegro,
- skorzystać ze stałego zlecenia podjazdu kuriera. 
oznacz moderatorów