anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na Twój przelew do PayU (1,01 zł)

Abexil-PL
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry   

proszę o informację  wyświetla mi się taki komunikat: 

Czekamy na Twój przelew do PayU (1,01 zł)

Jeśli go nie zrobiłeś, możesz  przejść do banku .

Pytanie - Ile razy trzeba robić przelewy do PayU ? 

03.01.2022 przelew zrobione ( była zmiana numeru konta ) 

I jeszcze komunikat: Wypłaty nieaktywne

Dziękuję za pomoc. pozd KP 

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abexil-PL W ramach Allegro Finanse współpracujemy z dwoma operatorami - PayU i Przelewy24. Przelew weryfikacyjny należy zrobić dla każdego z operatorów osobno. Sprawdź to proszę ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Abexil-PL Przelew trzeba zrobić tyko jeden raz. 

Dane osobowe konta Allegro muszą być takie same, jak dane osobowe konta w banku. Jeżeli są jakieś niezgodności, operator lub Allegro powinno Cię o nich poinformować, zamiast przetrzymywać Twoje pieniądze. 

oznacz moderatorów

Abexil-PL
#8 Zapaleniec#

zrobiłam przelew wyłacznie dla PayU  

rozumiem że to nie wystaczy   ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abexil-PL Nie. Dla każdego z operatorów musisz zrobić osobny przelew. Weryfikacja w PayU nie wystarczy, żeby wypłacać środki z salda Przelewy24 i odwrotnie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Abexil-PL
#8 Zapaleniec#

przy Przelewy24  widnieje taka informacja  

Zrób zdjęcie lub zeskanuj dowód tożsamości właściciela konta lub reprezentantów firmy i dodaj załącznik poniżej.

czy ja faktycznie musze przesłać dane DO  - to sa dane wrażliwe nie bardzo widzę podstawy   -  po to robimy przelew i to juz jest podstawa do weryfikacji. 

pozdrawiam KP 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abexil-PL Przelewy24 wymagają dodatkowo skanu dowodu. Jest to wewnętrzna procedura tego operatora. Możesz zasłonić część danych (PESEL, numer dowodu) przed wysłaniem dokumentu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Abexil-PL
#8 Zapaleniec#

Jasne, dziękuję pięknie za informację  

pozdrawaiam seredecznie KP 

oznacz moderatorów