anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Problem dotyczy zamówienia 7a718e02-0dd9-11ed-874e-e900a3732f47 Wylicytowałem przedmiot

MAMY ROZWIĄZANIE!
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Problem dotyczy zamówienia 7a718e02-0dd9-11ed-874e-e900a3732f47 Wylicytowałem przedmiot i następnego dnia czyli 28.07.22 zapłaciłem za zakup. Do tej pory nie mam informacji za wpłaconej kwocie na meila a w Allegro widnieje informacja, że płatność rozpoczęta. Gdzie mogę sprawdzić dlaczego sprzedający nie otrzymał mojej wpłaty ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

296471179_738554064070889_12866549548022022_n.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@PIOTRL1964 Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w wiadomości mejlowej. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

oki dzięki

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@PIOTRL1964 zacznij od sprawdzenia czy środko zeszły z konta .

oznacz moderatorów
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

SPRAWDZONE. ZESZŁY

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@PIOTRL1964 no to jeśli do tej pory status płatności się nie zmienil wrócą na Twoje konto w jakieś 3 dni robocze . Coś nie zagrało z autoryzacją ... czasem się zdarza .

oznacz moderatorów
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

dziękuję, bardzo proszę o szybkie wyjaśnienie sprawy, bardzo mi zależy na zakupionym przedmiocie, a jest on przeze mnie opłacony i oczywiście środki zeszły z mojego konta. 

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@PIOTRL1964 O godzinie 14:45 napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową i czekamy na Twoją odpowiedź. W wiadomości podaj proszę dane do zwrotu płatności, przekażemy je Operatorowi. Sprawdź proszę swoją skrzynkę, to jest korespondencja numer 25227276. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
PIOTRL1964
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję, otrzymałam zwrot zapłaty na konto. I ponownie przelałam wcześniej anulując zakup. Mam nadzieję, że teraz będzie ok.

oznacz moderatorów