anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność końcowa

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:85519092
#8 Zapaleniec#

Witam 

Mam problem z płatnością końcowa kiedy ma mi przyjść SMS na dany nr telefonu jeśli chce zrobić zakupy z allegro PayU ze względu na zmianę nr . Zmieniłem nowy nr w ustawieniach głównych mojego profilu  allegro a w dalszym ciągu jak chce zrobić zakupy z PayU to kiedy mam potwierdzić kodem z SMS na samym końcu transakcji wyskakuje mi że wysłali kod na nr Stary i nie mam pojęcia jak go mogę zmienić na ten nowy . Ktoś miał podobny problem ?? Pomóżcie 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:85519092, czy w tej zakładce widnieje poprawny numer?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:85519092
#8 Zapaleniec#

Wydaje mi się że widnieje poprawny numer ponieważ nic tutaj nie zmieniałem i na stronie głównej mojego konta czy w tej zakładce w którą wszedłem jest taki sam  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85519092 Prawdopodobnie przy aktywacji Allegro Pay podałeś poprzedni numer. Żeby go zmienić, napisz przez ten formularz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:85519092
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo wszystkim za wszelkie informacje . Ogarnięte 🙂 

oznacz moderatorów