anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność

Client:47918219
#1 Nowicjusz#

Po zakupie towaru dokonałam przelewu w PayU dnia 30.11. 2021 i do do dnia dzisiejszego po kontakcie z sprzedającym nie odnotowano zakończonej płatności. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Po wpłacie musisz sprawdzić status płatności w " Moje zakupy" jeżeli masz zakończony sprzedający otrzymał środki. Sprawdź.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPzB...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47918219 Przelew tradycyjny? Ten dochodzi w 3 dni robocze.

Jeśli to nie był przelew tradycyjny, sprawdź w zakładce Moje zakupy jego status. Zakończona - sprzedawca wpłatę otrzymał. Anulowana - pieniądze wracają do Ciebie. Wtedy ponów płatność. 

oznacz moderatorów