Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wpisaniu 3 lub 4 razy napewno poprawnych danych, wniosek został zablokowany. Czy ktoś z Państwa miał problem, że seria i nr dowodu były dobrze wpisywane a system odrzucał ze błędne?
Po odrzuceniu wniosku musisz pisać o odblokowanie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9ea8cdb3-4cc7-4b51-8ad0-03a2fec1f6e0
@danius1988 Wpisz dane dowodu ręcznie, nie metodą kopiuj wklej.
Właśnie za każdym razem wpisywałem ręcznie. Po 3 literach system sam robił spacje i pisałem cyfry i że błędne dane 😕
I tak musisz poprosić o odblokowanie wniosku.😁
👍
Dokładnie. Napisałem im e-mail, bo z botem się nie idzie dogadać 🤣 telefon na piątek 🤣 a messengera nie używam. XXI w. a kontakt z nimi lichy.
Telefon na piątek? 🤔
Sam się zdziwiłem.