Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może być kilka powodów, nie ma już towaru, cena się zmieniła, pytałeś sprzedającego?
@Client:27356892 mogą być 2 przyczyny
1. sprzedawca nie wywiązal się ze swojego obowiązku i zwraca wpłatę
2. Podczas wykonywania przelewu wystąiła nieścisłość danych i po podjęciu środków z Twojego konta został cofnięty .
Sprawdź jaki status płatności ma to zamówienie .
- opłacone - sprzedaeca nawalił
- inny - błąd elektroniczny .
@Client:27356892 Cześć 🙂 Widzę, że korzystasz z przelewów tradycyjnych. Problem zapewne wynika z faktu, że nie zgadzają się dane przelewu (błędny numer konta, kwota lub tytuł). Więcej informacji otrzymasz bezpośrednio od PayU
Sprawdzałam dwa razy wszystko było ok chyba że babka w banku coś pomyliła
Spoko 🙂
Dzięki za odpowiedzi 😄
Cały czas sprzedają ten towar trzeba poszukać innych
😀 masz rację 👍