anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

MAMY ROZWIĄZANIE!
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost pytanko. Chciałem wczoraj odebrać paczkę ( dzisiaj rano mija 48h termin), a tu...kolejka przed paczkomatem i technik naprawiający urządzenie. Radził przyjść za ok 2h, a jak nie naprawi to dopiero nastepnego dnia ok. 12:00-14:00. Na szczęście naprawił tego samego dnia i paczkę odebrałem. Ale co się dziej jeśli jednak jest nienaprawialna awaria a termin odebrania paczki upłynął? Jest przekierowywana do innego paczkomatu? Czeka w tym paczkomacie do czasu naprawy ? Inne ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
79 ODPOWIEDZI 79
InPost
Ekspert InPost

@Client:55765836 

Serwis pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności paczkomatu LOD57A. W imieniu firmy przepraszamy za wszystkie powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów
sashanka
#7 Wielbiciel#

W Bydgoszcz przy Solskiego paczkomat jest zepsuty 3 calutkie dni, jutro leci 4 dzień. Awaria zgłoszona od razu, przedłużono o następne 48 h, a jutro mija znowu czas odbioru. A Inpost na to, cytuję: " Sugeruję podjęcie kolejnej próby odbioru paczki w najbliższych dniach..."

oznacz moderatorów
Client:103955232
#1 Nowicjusz#

Minęło cztery lata a nic w tej chorej firmie się nie zmieniło. Nie mogłam zabrać paczkę z paczkomatu 3 dni. Dzwoniłam na infolinię chyba z 20 razy i za każdym razem kazali mi trochę poczekać, nikt nie wiedział kiedy paczkomat zostanie naprawiony.

W końcu pomogłam już sobie tłumacząc przez pół godziny tej samej osobie na mrozie dlaczego nie mogę odebrać paczki, aż do momentu, gdy przeniosła mnie do innej osoby, której wszystko tłumaczyłam od nowa.

Mały produkt, który zamówiłam, nie jest wart takich nerwów. Super firma

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Standardowo praktycznie odpowiedź xyz96 nic nie wnosi do sprawy. W takiej sytuacji  otrzymujesz odpowiednią informacje od InPost. Masz poniżej wypowiedź z firmy InPost. Sugerowanie się działaniami wskazanymi przez xyz96 nie doprowadzi do rozwiązania problemu, jak zwykle .

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
marta1404
#7 Wielbiciel#

Paczkomat w Poznaniu za Żeromskiego przy stacji lotos nie działa A tam umieszczono moja paczkę bo paczkomat który wybrałam był przepełniony. Niestety na infolinii nie potrafią udzielić żadnej odpowiedzi.przesylka jest mi niezbędną na jutro. Prosze o interwencję 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@marta1404 Serwis został poinformowany o konieczności zweryfikowania jego stanu technicznego i naprawieniu usterki. Na chwilę obecną korzystanie z paczkomatu powinno być już możliwe. Prosimy o ponowienie próby odbioru.

W przypadku ponownych problemów z odbiorem, sugerujemy kontakt z naszą infolinią będą w pobliżu maszyny.
W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów
mkrynio1
#1 Nowicjusz#

Podobna sytuacja jest obecnie w paczkomacie BYC01M, paczkomat od wczoraj nie czynny wraz z moimi paczkami które jak i większość przedmówców są mi potrzebne.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@mkrynio1 

Podejmujemy kroki w celu przywrócenia maszyny w stan sprawności, jednak może to potrwać. Dlatego przesyłki, które znajdują się w Paczkomacie zostaną awaryjnie odebrane przez serwisanta i przekazane do umieszczenia w innym Paczkomacie lub PaczkoPunkcie. Gdy to nastąpi, Odbiorcy ponownie otrzymają powiadomienie o możliwości odbioru paczki. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz wydłużony czas oczekiwania na paczkę. 

oznacz moderatorów
Client:55765836
#8 Zapaleniec#

Najpierw musi pojawić się jakiś serwisant...Patrząc po sytuacji u mnie,tydzień to mało, zeby się wziąć do roboty...

oznacz moderatorów
Qwin_sklep
#11 Animator#

Aż się dziwię, że xyz96 nie doradza wystawienia negatywna Sprzedającemu 😉

oznacz moderatorów
ole01
#7 Wielbiciel#

Łódź PNETO927. Nie działa, zgłaszany byl kilkukrotnie przed moją próba odebrania paczki(słowa Pani konsultantki) nie można poinformować osób, które chcą odebrać paczki? Szkoda czasu na to żeby postać i popatrzeć w czarny pulpit. Wyjmijcie paczki i umieśćcie w innych albo jak przed świętami niech je wydaje kurier z busa. Niektórzy potrzebują tych paczek, a Wy macie to gdzieś, bo zgłoszenie jest w trakcie realizacji

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ole01  Oznacz porządnie do kogo piszesz bo to chyba do @InPost  zażalenie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ole01 troszku wyrozumiałości, awarie się zdarzają 😞  Nie wiele zrobisz, możesz odstąpić od umowy ale to i tak nie przyspieszy zanim sprzedawca wyśle ponownie to pewnie naprawią do tego czasu 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@ole01 Zwróć się do sprzedawcy, on zlecał i on może złożyć im reklamacje i domagać się zwrotu kosztów itp za nie wywiązanie się z umowy.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ole01 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Paczkomat PNET0927 zostanie zweryfikowany przez serwisanta. 

oznacz moderatorów
Siergiej_Ural
#7 Wielbiciel#

Paczkomat Łodź LOD96M od kilku dni nie działa, zgłaszane było mnóstwo razy bez efektu. Na infilini niby mi przedłużono odbiór o 48h niestety w aplikacji mam odbiór za kilka minut. Paczkomat zamarznięty, kompletny trup. paczkomat nowy i taka awaria. Co mam zrobić, dlaczego nawet wasza aplikacja działa błędnie?

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Siergiej_Ural 

dziękujemy za zgłoszenie.

Sprawa została przekazana do właściwego oddziału. Kurier przy najbliższym podjeździe zweryfikuję działanie paczkomatu LOD96M. Jeśli czas na odbiór przesyłki się kończy prosimy o kontakt z naszą infolinią w celu przedłużenia czasu pobytu przesyłki w paczkomacie. 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

oznacz moderatorów
Client:35631765
#2 Obserwator#

Paczkomat  Grudziądz GRU06a nie działa...kolejny dzień. I kolejny raz słyszę od Pani na infolinii że dzisiaj na pewno to naprawią. Termin odebrania przesyłki mija. Paczka ważna dla mnie ale koniecznie na jutro. Później już mi się nie przyda...ale nie można jej przecież przekierować do innego paczkomatu...bo po co...zrobią to za 5 dni...

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:35631765 

działanie paczkomatu GRU06A jest aktualnie weryfikowane przez odpowiedni dział w naszej firmie. Na tą chwilę nie znamy przewidywanego terminu ponownego uruchomienia paczkomatu, dokładamy wszelkich starań aby stało się to możliwie jak najszybciej. Jeśli czas na odbiór przesyłki z paczkomatu dobiega końca proszę o kontakt z naszą infolinią z podaniem numeru przesyłki. Czas odbioru zostanie przedłużony. 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. 

oznacz moderatorów