anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak numeru listu przewozowego

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

 

Mam pilną sprawe. Natomiast zakupiłam koszulkę piłkarską 12 grudnia 2022.  28 grudnia napisałam do tej osoby i dostałam odpowiedź, że nie ma jeszcze numeru przewozu. Wczoraj napisałam to dostałam odpowiedź, że jest w drodze. Napisałam dzisiaj, że proszę o numer dlatego, że Allegro napisało komunikat. „Przesyłka opóźniona z powodu braku numeru listu przewozowego. Czekam nadal na odpowiedź. Co mam w takiej sytuacji zrobić? 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 Cześć. 🙂 Przykro mi, ale sprzedający nie wprowadził żadnych danych o wysyłce. Najlepiej będzie, jeśli napiszesz bezpośrednio do niego i poprosisz o numer listu przewozowego.

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Dobrze dziękuje, a jeśli nie odpisze, albo nie poda to co wtedy? Zapłaciłam przez Allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W dyskusji ma 24godz na odpowiedź.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 Wtedy daj znać, nie zostawimy Cię bez pomocy 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Otworzyłam dyskusje jednak pani/pan odpowiedzial prywatnie taka wiadomoscia.

 

„Wyskakuje bo numer przesyłki nie jest wprowadzony i algorytm Allegro rozsyła takie info.Wrócę po nowym roku to podeśle, tymczasem świętuje już w Zakopcu

Pozdrawiam.

 

w allegro pisze ze przesylka ma dojsc do 5 stycznia, ale pisze ze wystapil bład bo sprzedajacy nie wprowadzil linku. Co w takiej sytuacji zrobic? Czekac?

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Czekać.

I omijać tego sprzedawcę w przyszłości. 

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Witam mam pilną sprawę ostatnio też o tym pisałam. Zamówiłam paczkę 12 grudnia. Zapłaciłam blikiem i spytałam sprzedawcy do ilu dni nadaje pani przesyłke (przesyłka zza granicy) 16 grudnia paczka ponoć została przesłana firmie spedycyjnej. 28 grudnia spytałam się sprzedawcy co z przesyłką i napisała, że jest w drodze. 29 grudnia wyskoczył mi błąd na allegro, że czas oczekiwania może być opóźniony ponieważ nadawca nie wprowadził linku do śledzenia przesyłki, a więc spytałam o link pani napisała, że nie jest wprowadzony i dlatego allegro się czepia i, że po nowym roku mi poda. Dzisiaj napisałam co z tym linkiem i wysłała mi go w wiadomości poszłam sprawdzić i jest komunikat ze tylko etykieta jest nadana. Napisałam do tej pani, a ona na to; 

 

 

„Narazie nigdzie nie wprowadzac linku prosze
Dopiero jak dotrze do Polski
Dzień przed dostawą i w dniu dostawy otrzyma Pani sms z poczty polskiej z dokladna datą dostawy
I proszę cierpliwie czekac, bo to jest mega irytujące taka upierdliwosc” 

 

I napisałam, ze dzwonilam do pocztexu ze nie jest jeszcze wyslana i zeby zapytac nadawcy o to i dostalam odpowiedz. 

„Co pani za głupoty pisze?
Pani mnie chce instruować ?
Paczka jest w drodze
Do 2 tygodni dotrze najpóźniej
To tyle z mojej strony
Proszę czekac na sms z pocztexu” 

 

 

 

co mam w takiej sytuacji zrobić? Czekać? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101636290 A jak się kontaktujesz ze sprzedającym>przez Allegro ? otwórz dyskusję jak minął czas wysyłki tam masz pomoc Allegro, na zwykłym :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Otworzyłam dyskusje jednak pani/pan odpowiedzial prywatnie taka wiadomoscia.

 

Wyskakuje bo numer przesyłki nie jest wprowadzony i algorytm Allegro rozsyła takie info


Wrócę po nowym roku to podeśle, tymczasem świętuje już w Zakopcu
Pozdrawiam. 

 

w allegro pisze ze przesylka ma dojsc do 5 stycznia, ale pisze ze wystapil bład bo sprzedajacy nie wprowadzil linku. Co w takiej sytuacji zrobic? Czekac?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:101636290 tani zakup z Chin?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 wyjaśniam tę sytuację z odpowiednim działem, poczekaj proszę na naszą odpowiedź. Nie martw się, możesz liczyć na nasze wsparcie w tej sytuacji 🙂

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

tu opisalam cala sytuacje;

 

Witam mam pilną sprawę ostatnio też o tym pisałam. Zamówiłam paczkę 12 grudnia. Zapłaciłam blikiem i spytałam sprzedawcy do ilu dni nadaje pani przesyłke (przesyłka zza granicy) 16 grudnia paczka ponoć została przesłana firmie spedycyjnej. 28 grudnia spytałam się sprzedawcy co z przesyłką i napisała, że jest w drodze. 29 grudnia wyskoczył mi błąd na allegro, że czas oczekiwania może być opóźniony ponieważ nadawca nie wprowadził linku do śledzenia przesyłki, a więc spytałam o link pani napisała, że nie jest wprowadzony i dlatego allegro się czepia i, że po nowym roku mi poda. Dzisiaj napisałam co z tym linkiem i wysłała mi go w wiadomości poszłam sprawdzić i jest komunikat ze tylko etykieta jest nadana. Napisałam do tej pani, a ona na to; 

 

 

„Narazie nigdzie nie wprowadzac linku prosze
Dopiero jak dotrze do Polski
Dzień przed dostawą i w dniu dostawy otrzyma Pani sms z poczty polskiej z dokladna datą dostawy
I proszę cierpliwie czekac, bo to jest mega irytujące taka upierdliwosc” 

 

I napisałam, ze dzwonilam do pocztexu ze nie jest jeszcze wyslana i zeby zapytac nadawcy o to i dostalam odpowiedz. 

„Co pani za głupoty pisze?
Pani mnie chce instruować ?
Paczka jest w drodze
Do 2 tygodni dotrze najpóźniej
To tyle z mojej strony
Proszę czekac na sms z pocztexu” 

 

 

 

co mam w takiej sytuacji zrobić? Czekać? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 w takiej sytuacji poczekajmy czy w wyznaczonym terminie otrzymasz przesyłkę lub wiadomości od przewoźnika. Jeśli nie otrzymasz żadnej informacji na temat tej przesyłki w przewidywanym czasie (czyli do 5.01) to daj proszę znać. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Witam nie dostałam żadnej informacji od przewoźnika, ani paczki ani informacji. 

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Sytuacja którą opisywałam ostatnio. Paczka miała dotrzeć do dzisiaj. Pani wmawia mi, że jeszcze 2 tygodnie. Zapłaciłam 215 złoty blikiem a paczki nie ma ani info Czy dostane ten zwrot pieniędzy? Proszę o odpowiedź

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:101636290 czemu nie piszesz w poprzednim wątku ? napisz coś więcej bo za mało informacji podałaś 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 dziękuję za informację, przykro mi, że nie otrzymałaś informacji na temat przesyłki. Konsultuję Twoją sprawę, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 wracam z informacjami, w tej sytuacji napisz proszę do sprzedającej i wyznacz konkretny termin na dostarczenie przesyłki z zastrzeżeniem, że po jego przekroczeniu, odstąpisz od umowy.  Ważne, żeby był to termin realny do wykonania.
Dopiero wówczas, gdyby termin został przekroczony, a sprzedająca nie zwróci Ci wpłaty, będziemy mogli zaproponować Ci złożenie wniosku w ramach rekompensaty. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

 Pani napisała, że do dwóch tygodni… Obliczyłam, że gdzieś ok do 19 stycznia. 

oznacz moderatorów