anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotow przez allegro

szuszer
#7 Wielbiciel#

Witam. Moj problem polega na tym iz nie mam wplat zwrotowych przez allegro od sprzedajacych . Allegro to pod tym wzgledem jakies nieporozumienie. Zero kontaktu. Menu maja tak skonfigurowane, aby to nie szło ogarnąć. Prosze o jakas pomoc

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Jak nie ma środków na koncie sprzedajacy(wypłacił), to zostaje mu zwrot na twoje konto bankowe. Jeżeli sprzedajacy nie zwrócił Ci środków  w określonym czasie(max 14dni) otwórz dyskusję a zwróci a jak nie zwróci otrzymasz możliwość o ubieganie się rekompensaty od Allegro, dyskusja na zwykłym:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a na AL:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@LEW433 Allegro już się wycwaniło... czas zwrotu przez Allegro do 6 dni

A jak to Kupujący.... zwrot miałbyć na "wczoraj"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaki kraj takie...Allegro.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@LEW433 czytałeś komunikat ostatnio po kliknięciu "Zwróć wpłatę"?

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, a .....🤔

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szuszer podaj proszę numer zamówienia, za które nie otrzymałeś zwrotu wpłaty. Czy sprzedający dokonał zwrotu, ale bezpośrednio na Twoje konto, czy w ogle go nie otrzymałeś?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

szuszer
#7 Wielbiciel#

Nr aukcji. dc7f0e4c-2c8f-4809-b2a0-0d4332987204,oraz 1261229197. Zwroty i wplaty zostaly zrobione podobno na konto allegro. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szuszer Jeśli chodzi o zwrot z oferty 12612291971, to sprzedający poprawnie zlecił go dla Ciebie w naszym systemie, więc jeśli nie znalazłaś środków na swoim koncie, napisz proszę zgłoszenie do nas przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szuszer
#7 Wielbiciel#

Juz pisalem do was i dalej nic w tej sprawie nie wiadomo. Macie wszystkie te sytuacje gdzies. Powiniscie sie tym na biiezaco interesowac, a ja juz dwa tygodnie pisze do was i nic. Prosze o konkretne informacje, bo pewnie takich przypadkow jak moj jest duzo więcej 

oznacz moderatorów

szuszer
#7 Wielbiciel#

Na koncie bankowym nie mam wpłat 

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

Muszą być .. pewnie bedzie aaaa tu ... oooo  a ja nie wiedziałem 

Kupujący, szukaj na tym koncie z którego opłacałeś zamówienie 

 

oznacz moderatorów