anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić z nękającym mnie sprzedawcą ?

Phugo1978
#3 Debiutant#

Zakupiłem wędzarnie 21 marca 2021 r, wczoraj wędzarnia do mnie dotarła niestety uszkodzona. Otworzyłem dyskusję ze sprzedającym poprzez allegro, ale niestety nie można było się z sprzedającym porozumieć. Zakończyłem dyskusję i wystawiłem negatywny komentarz i się zaczęło. Sprzedający zaczął pisać do mnie sms, abym się zapoznał z pozwem sądowym, zaczął nękać telefonami mówiąc że jestem nagrywany. I wysłał informację żebym zlikwidował negatywną opinię na allegro. Wydaje mi się , że sprzedający powinien całkiem inaczej podchodzić do klienta i starać się rozwiązać problem uszkodzonego towaru. Tym bardziej, że miał wysłane zdjęcia uszkodzenia. Zamówienie było od razu opłacone a sprzedający grozi mi teraz policją i sądem za to że napisałem negatywną opinię.

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

konto zamknięte
Nie dotyczy

@maxr01 

"""Następna rzecz - nie wierzę, żeby sprzedawca wysłał uszkodzony przedmiot jeśli miał możliwość jego obejrzenia przed wysyłką. To po prostu nie leży w jego interesie"""

A może jednak leży w jego interesie?

Pozbywa się bubla i otrzymuje zwrot z ubezpieczenia od firmy kurierskiej (jeśli się uda) a kupującemu proponuje ileś tam zniżki.

Lub zwyczajnie wysyła bubla by potem zejść z ceny i w zasadzie też dobrze na tym wychodzi.

Oczywiście może być też tak,że nie wiedział/nie zuważył wady.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Phugo1978 Niepotrzebnie zamknąłeś Dyskusję. Poproś Allegro o ponowne jej otwarcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... W Dyskusji możesz zamieścić zdjęcia uszkodzeń i domagać się wymiany towar na koszt sprzedawcy lub po odesłaniu zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Poproś tam o pomoc Allegro, niech pracownik zajmie stanowisko. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To powinno otrzeźwić sprzedawcę, który o takim wniosku jest informowany i wie jakie konsekwencje może ponieść w przypadku wypłaty rekompensaty.

oznacz moderatorów