anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli sprzedający nie wysłał zamówienia i nie odpowiada na wiadomości?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:93034764
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem konsolę. Zapłaciłem, a teraz dowiaduje się z różnych forum, że aukcja z której zakupiłem była scamem. Co powinienem w tym momencie począć ? Zakup 23.05.2023r i od tego dnia wisi informacja o utworzeniu etykiety do wysyłki. Po sprawdzeniu numer telefonu nie działa, z konta zniknęły pozostałe aukcje, sprzedający nie odpowiada na wiadomości oraz spór. Czy jest szansa odzyskać pieniądze ? Ile muszę czekać (ponieważ czytałem, że przy braku wysyłki 7dni, a w innej zakładce już pisze o 14 dniach) Oraz jakie kroki powinienem teraz podjąć ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Otwierasz dyskusję, sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź, później możesz poprosić Allegro o pomoc, jak sprzedajacy nie odpowie to Allegro umożliwi Ci wniosek o rekompensatę, na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
Client:93034764
#7 Wielbiciel#

Nie musi minąć jakiś wyznaczony czas ? Oczywiście oprocz 24h na odpowiedź, sprzedającego 

oznacz moderatorów
Client:93034764
#7 Wielbiciel#

?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusję możesz już otworzyć po 1godz od zakupu.

oznacz moderatorów
Client:93034764
#7 Wielbiciel#

Dyskusje owszem, ale czy wniosek o rekompensatę będę mógł po wyznaczonych 24 godzinach wysłać ? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie oczywiście, taki wniosek wg regulaminu jest po 14dniach jak nie dojdziecie do porozumienia, ale jak sprzedajacy nie odpowie na dyskusję to Allegro może wcześniej przyznać taki wniosek.

oznacz moderatorów
Client:93034764
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem konsolę. Na różnych forach dowiaduje się teraz, że osoba sprzedająca to prawdopodobnie scamer. Usunięte wszystkie aukcja.  23.05.2023r zakupiona i odrazu pojawiła się informacja o nadaniu numeru wysyłki. Numer telefonu sprzedającej, nieaktywny, nie odpisuje na wiadomości i dyskusje. Jakie kroki powinienem teraz podjąć żeby odzyskać pieniądze ? Ile muszę odczekać i co robić ? Orientuje się ktoś może

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:93034764  Nie kontaktuj się z nim więcej,  zgłaszasz tylko swoje wątpliwości do Allegro.

Kliknij : https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

Tam opisz problem domagaj się zwrotu wpłaconej kwoty lub realizacji zamówienia.  Jeśli klient nie odpowiada to tym gorzej dla niego, masz szansę  otrzymać zwrot wpłaty z Allegro Protect.  Ale może upewnij się jednak czy minął już deklarowany w ofercie termin dostawy, bo zdarza się że są przedpłaty na odległy termin..

oznacz moderatorów