anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Sprzedający ma prawo moją reklamację wysyłać do producenta odzieży?

justycha05
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupiłam legginsy u jednego ze sprzedawców Allegro. Nie zakladalam ich od razu tylko po jakichś trzech tygodniach. Chodziłam w nich przez trzy dni i na udach z tyłu zrobiły się kulki (zmeszyły się). Sprzedający kazał wysłać legginsy na mój koszt po czym oni wysyłają je do producenta i jeżeli on uzna moją reklamację wrócą pieniądze. I stąd moje pytanie czy Sprzedający nie jest odpowiedzialny za to co sprzedaje? Czy on od razu nie powinien zwrócić kosztów a ewentualne reklamacje sam z producentem wyjaśniać? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@justycha05 jest odpowiedzialny i powinien odnieśćsię do reklamacji / rękojmia / do 14 dni od jej złożenia . Jeśli tego nie zrobi na mocy prawa reklamacja zostaje uznana za zasadną . Istotne jest z jakiego tytułu została zlożona reklamacja .

oznacz moderatorów

justycha05
#7 Wielbiciel#

Czyli to Sprzedający ma obowiązek zwrócić mi pieniądze? Reklamacja złożona na podstawie wady wykrytej podczas użytkowania. Kiepski materiał w związku z tym zmeszył się po trzech dniach użytkowania. Nawet nie prane były nigdy

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@justycha05 sprzedający nie ma obowiązku zwrócenia ci pieniędzy. Jeśli nie uzna reklamacji, to pieniędzy ci nie zwróci.

@mdrogeria nie pyta o powód reklamacji, tylko o to czy reklamację złożyłaś z tytułu rękojmi czy gwarancji producenta. Warto rozróżniać takie rzeczy, to leży w twoim interesie.

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@mdrogeria sprzedający odniósł się do reklamacji, uznał że producent musi orzec czy to wada materiału. 

oznacz moderatorów