anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot?

Kezigo
#8 Zapaleniec#

Dobry. Niestety tak się stało że zakupiłem produkt przez pomyłkę, ponieważ z własnej winy nie doczytałem dokładnie opisu. Chciałem anulować zakup ale sprzedawca zdążył umieścić paczkę w paczkomacie. Produkt był sprzedawany na zwykłym Allegro, nie Allegro Lokalnie i zakupiony z pomocą Smarta, ale nie jestem pewien czy wysyłka była z tego powodu darmowa czy sam opłaciłem, tak czy siak nie była ona darmowa. Teraz gdy chciałbym zwrócić przedmiot, sprzedawca się upiera że mi nie zwróci pieniędzy ponieważ nie jest żadną firmą tylko prywatnym sprzedawcą oraz że niby rzekomo musiał sam wyłożyć pieniądze na dostawę. Jak to wtedy wygląda? Czy faktycznie jest tak jak mówi? Podkreślam jeszcze raz, wystawione było na normalnym klasycznym Allegro.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jeśli jest osobą prywatną (nie prowadzącą DG i nie jest to dzialalnosc nierejestrowa) to nie musi.

Taką odpowiedź można znalezc w dziesiątkach innych identycznych/podobnych tematów.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Kezigo  Nie wiadomo jaki produkt - niektóre są niezwracalne.

Nie wiadomo jaki sprzedawca, co ma w opisie, w zakładce "zwroty".

Wklej link do oferty, wtedy można będzie coś powiedzieć.

oznacz moderatorów

Kezigo
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Kezigo  Tak, sprzedający nie udostępnia zwrotu, ma do tego prawo.

Ale możesz złożyć reklamację, w tytule aukcji jest 32GB, w opisie 2x8GB

To poważny błąd, ja wiem że sprzedający będzie tłumaczył katalogami, produktyzacją itp...  ale reklamację masz prawo złożyć.  Czy wygrasz nie wiem.

oznacz moderatorów