anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego MediaMarkt blokuje klientów, którzy dokonali zakupu kilku sztuk towaru ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

Witam,

zakupiłem kilka sztuk produktu na koncie "MediaMarktPolska" , po 3 tygodniach chciałem ponowić zamówienie, niestety przy próbie realizacji koszyka wyskakuje informacja "Nie możesz kupić w tej ofercie - sprzedający dodał Cię do czarnej listy."

na pytanie skierowane do sprzedawcy otrzymałem odpowiedź:

"Dzień dobry,
Szanowny kliencie,

Uprzejmie informuję, że profil został dodany na czarną listę z powodu zakupów w hurtowych ilościach.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

Pozdrawiam,
Zespół MediaMarkt"

pamiętacie slogan owego sprzedawcy "nie dla **piiip**ów" sprzed kilku lat?

MediaMarkt idzie z duchem czasu stosując blokady "nie dla zakupów powyżej 1 sztuki"Przechwytywanie.PNG

:D:D:D

oznacz moderatorów
170 ODPOWIEDZI 170
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

tu jeszcze taka ciekawostka warta obserwacji

Co zrobić, aby moje oferty były oznaczone ikoną Allegro Smart! Warunki dotyczące sprzedaży

  • utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)

media1.JPG

warunkiem utrzymania w ofertach darmowych dostaw SMART jest 98% komentarzy pozytywnych, obecnie mają 89988 pozytywnych i 1773 negatywnych i są dosłownie na krawędzi, 2% z obecnej puli komentarzy to dokładnie 1799, brakuje im dosłownie 27 komentarzy negatywnych aby utracić SMARTa, jak dobiją do 1800 sztuk to mają dramat, średnio ponad połowa obrotu to zakupy z wykorzystaniem darmowej dostawy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Widzę, że temat wciąż budzi tutaj dużo emocji i chcielibyście, aby sprawiedliwość była po Waszej stronie, ale nie mam tutaj żadnych nowych wieści. Zrobiliśmy w tej sprawie wszystko, co mogliśmy jako platforma, ale więcej możliwości działań już nie mamy. Tak jak pisałam wcześniej nie ma znaczenia, czy Sprzedający to duża firma, czy prywatny przedsiębiorca. Dla wszystkich zasady są takie same i nawet jeśli wątek dotyczyłby małego sklepu, sprawa potoczyłaby się dokładnie tak samo.  Każdy Sprzedający sam decyduje o dodaniu Kupującego do czarnej listy i jedynie sąd może orzec, czy sprzedający rzeczywiście miał co do tego uzasadnione powody.

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Tyle że tu głównym problemem nie jest dodanie do czarnej listy, Ola😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@_HolaOla_ tyle, że problemem nie jest czarna lista, a odsyłanie kupującego do regulaminu spoza aukcji allegro i reklamowanie własnego sklepu internetowego. To też nie stanowi żadnego kłopotu dla allegro ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza nie do końca się tutaj zgodzę, ponieważ powodem rozpoczęcia dyskusji jest właśnie dodanie do czarnej listy. Odpowiadając natomiast na Twoje pytanie, Sprzedający nie powinien powoływać się na regulaminy dostępne na własnych stronach internetowych, ale chciałabym także zauważyć, że dyskusje służą do rozwiązywania problemów transakcyjnych. W tym przypadku takie problemy nie wystąpiły, ponieważ zamówienia złożone przez Kupującego zostały zrealizowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@_HolaOla_ 26.05 pisałaś w poście, cytat: O tych konkretnych zapisach, na które powołuje się Sprzedający, rozmawiam już z właściwym zespołem. Jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Was z informacjami. 

Czy coś zostało uradzone w tym zespole ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Dokładnie to, co napisałam powyżej. Przepraszam, że wróciłam z informacją dopiero dziś, ale nie było mnie tutaj na Gadane przez chwilę, więc proszę o wybaczenie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@_HolaOla_ nie obraź się, ale stwierdzenie, że Sprzedający nie powinien powoływać się na regulaminy dostępne na własnych stronach internetowych jest dla mnie tak oczywiste, że do głowy by mi nie przyszło zastanawiać się nad tym tematem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Nie obrażam się, ponieważ w tym wątku podnoszonych było wiele różnych aspektów sprawy, a nie tylko ten jeden, który wybrałeś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

nie do końca się tutaj zgodzę 🙂 zamówienie na koncie "Psychedelic99" nie zostało zrealizowane, dotyczyło zakupu 20 sztuk myszek (ostatnie 20 sztuk w ofercie), podzielone na dwa zamówienia po 10 sztuk. Następnego dnia od zamówienia MM odpisał, że nie mają towaru i nie mogą zrealizować zamówienia 🙂 co najśmieszniejsze następnego dnia sprawdziłem czy ten model myszki dostępny jest na stronie sprzedawcy i był, dokładnie w takiej samej ilości 20 sztuk 😄 zrealizowali zamówienie bez problemu, ten sam towar, którego odmówiono sprzedaży na Allegro bez problemu sprzedali mi w niższej cenie na swojej stronie. Poniżej zrzut z ekranu, myszki na Allegro były po 99zł /szt., na ich stronie taka sama cena, ale dodatkowa promocja, druga sztuka towaru 20%, wyszło 10 zamówień po 2 sztuki w cenie 178,20 (99+79,20 z rabatem 20%), na zrzucie pozycja nr.4 i nr.5 to inne towary. Reasumując, towar którego u was nie mieli bez problemu co do sztuki był możliwy do zrealizowania przez ich sklep, dodatkowo zostałem zablokowany w nie zrealizowanym zamówieniu, to jest śmieszne, płacisz, sprzedawca pisze, że nie ma towaru i zwraca kasę i dodatkowo blokuje konto na poczet przyszłych zamówień pisząc, że konto zostało zablokowane z powodu zakupów hurtowych, ja tutaj ewidentnie widzę powód do tego aby upomnieć sprzedawcę za tego typu działania niezgodne z ogólnie panującymi zasadami, regulaminem na Allegro, takiego upomnienia nie widziałem w kierunku sprzedawcy.zam.JPG

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@Psychedelic99 to w takim razie skoro nie zostało zrealizowane, to dlaczego @_HolaOla_ napisała, cytat: W tym przypadku takie problemy nie wystąpiły, ponieważ zamówienia złożone przez Kupującego zostały zrealizowane ??

Ja już się pogubiłem. Coś mi tutaj nie gra.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

zamówienie na koncie "Psychedelic99" nie zostało zrealizowane (20 sztuk myszek, ostatnie jakie mieli wystawione na Allegro), sprzedawca odpisał, że nie ma towaru, zwrócił pieniądze i ....zablokował konto, następnego dnia zrobiłem zamówienie w ich sklepie internetowym dokładnie na tą samą ilość, 20 sztuk myszek w 10 zamówieniach po 2 sztuki, czyli nie dali zarobić Allegro, napisali, że nie mają towaru, ten sam towar jednak znalazł się w ich sklepie internetowym. Reasumując, zamówienie nie zostało zrealizowane, dodatkowo otrzymałem blokadę konta i informację, że blokada nastąpiła w skutek zamówienia hurtowego, które jest niezgodne z regulaminem sprzedawcy w Allegro.

oznacz moderatorów
Client:98572120
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ napisała: "dyskusje służą do rozwiązywania problemów transakcyjnych. W tym przypadku takie problemy nie wystąpiły, ponieważ zamówienia złożone przez Kupującego zostały zrealizowane. ",

@Psychedelic99 napisał: "zamówienie na koncie "Psychedelic99" nie zostało zrealizowane"

@Psychedelic99 Musisz się mylić. Skoro moderator twierdzi, że Twoje zamówienia zostały zrealizowane, to na pewno tak jest. To po prostu niemożliwe, żeby moderator poważnego forum ordynarnie kłamał. 

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

małe sprostowanie, na koncie "Psychedelic99" zamówienie zostało zrealizowane, brak realizacji dotyczy mojego drugiego konta, tam zakup został anulowany, równocześnie otworzyłem dyskusję sztuk 4, po dwie dyskusję na konto w temacie blokad.

Mail dzień po zamówieniu:

"Szanowni Państwo,

Z przykrością wyjaśniamy, że pojawiła się rozbieżność pomiędzy fizycznym, a systemowym stanem zamawianego przez Państwa produktu i jest on niedostępny. W zaistniałej sytuacji informujemy, że zamówienie zostało anulowane. Jednocześnie serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane."

oznacz moderatorów
Client:98572120
#13 Ambasador#

@Psychedelic99 Ale jak to "W zaistniałej sytuacji informujemy, że zamówienie zostało anulowane." ? Anulować zamówienie to mogłeś Ty, a oni po prostu nie wywiązali się z zawartej umowy.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

no cóż 😄 najlepsze jest to, że 20 sztuk wystawionych na Allegro nie mieli, ale dzień później znalazły się co do sztuki na ich stronie internetowej 😄 Reasumując, towar znalazłem na Allegro a finalnie sprzedali mi przez swoją stronę internetową, nie dali zarobić Allegro.

oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

zamówienie na koncie "Psychedelic99" nie zostało zrealizowane (20 sztuk myszek, ostatnie jakie mieli wystawione na Allegro), sprzedawca odpisał, że nie ma towaru, zwrócił pieniądze i ....zablokował konto, następnego dnia zrobiłem zamówienie w ich sklepie internetowym dokładnie na tą samą ilość, 20 sztuk myszek w 10 zamówieniach po 2 sztuki, czyli nie dali wam zarobić, napisali, że nie mają, ten sam towar jednak znalazł się w ich sklepie internetowym. Reasumując, zamówienie nie zostało zrealizowane, dodatkowo otrzymałem blokadę konta i informację, że blokada nastąpiła w skutek zamówienia hurtowego, które jest niezgodne z regulaminem sprzedawcy w Allegro.

oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

małe sprostowanie, na koncie "P99" zamówienie zostało zrealizowane, brak realizacji dotyczy mojego drugiego konta, tam zakup został anulowany, równocześnie otworzyłem dyskusję sztuk 4, po dwie dyskusję na konto w temacie blokad.

Mail dzień po zamówieniu:

"Szanowni Państwo,

Z przykrością wyjaśniamy, że pojawiła się rozbieżność pomiędzy fizycznym, a systemowym stanem zamawianego przez Państwa produktu i jest on niedostępny. W zaistniałej sytuacji informujemy, że zamówienie zostało anulowane. Jednocześnie serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane."

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_Fakt dodania @Psychedelic99 na czarną listę nastąpiło po chęci zakupu większej ilości przedmiotów. 

MM następnie się wykręcał, jakoby towaru nie miał, choć nie polegało to na prawdzie, bo @Psychedelic99 zamówił 10 paczek a dwie sztuki na ich stronie. Powiem wprost, to szczeniackie zachowanie. Dziwię się, że na to pozwalacie.

Nie wiem, jak zakończyła by się sprawa dla małej firmy sprzedającej na Allegro, gdyby odmówiła sprzedaży ot, tak.

Są osoby, które np. remontują dom, mieszkanie... i z automatu kupują duże - hurtowe ilości farby, kleju, płytek, zapraw itp. 

Wczoraj znów odebrałam 180 kapsułek kawy do ekspresu. Starcza trzem osobom na dwa miesiące. Nikt nie odstawia cyrku, nie odmawia realizacji zamówienia, bo cieszy się, że zarobił.

MM ewidentnie wykorzystuje Allegro jako kolejne źródło reklamy.

Wiola
oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Wioletta2701 Wydaje mi się, że jest to właśnie ta dziwna strategia, którą prowadzi MM. Wolą rozłożyć sprzedawany towar na większą ilość kupujących, gdyż w pewnym sensie zwiększa to szansę na uzyskanie klienta powracającego.

Sprzedaż 10 sztuk dla jednej osoby wiadomo, że jest super, ale jeden klient zastępuje 9 kolejnych, którzy potencjalnie mogą wrócić na kolejne zakupy i dzięki temu zwiększyć sprzedaż.

No i teraz można się kłócić - ten, co zakupił 10 sztuk może wrócić po kolejne 10, ale jaka jest na to szansa? Na pewno mniejsza niż na uzyskanie 10 osobnych klientów.

Ale to taka tylko moja teoria 😛

oznacz moderatorów