anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dlaczego nie dostałem potwierdzenia na maila oraz nie dostałem kodu od inpost

Client:93066032
#1 Nowicjusz#

Zamówiłem paczkę i ją opłaciłem, z racji ze to były małe pieniądze (30 zł z dostawą) to nie sprawdzałem maila.

Teraz patrzę że paczka juz była w paczkomacie 29 grudnia a ja nie dostałem wiadomości mimo że mam podany numer, wybrałem również do jakiego paczkomatu ma dotrzec moja paczka. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:93066032 1) jezeli kiedys miałes aplikację Inpostu, badz ja probowałes zainstalowac - nie bedziesz dostawał sms.

2) Zdarzało się ze Inpost nawalał - jak komus zalezy na paczce, to sprawdza...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinsplash A ja miałem i już nie mam a sms dostaje.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LEW433 Ten sam numer?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinsplash Tak.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:93066032 W takiej sytuacji złóż pisemną reklamację sprzedawcy. To on zgodnie z prawem odpowiada za przesyłkę do chwili, aż ją otrzymasz. Odpowiada także za nieprawidłowości przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy. Art. 548 Kc. Skoro nie zostałeś skutecznie powiadomiony i paczka wróciła, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu całej wpłaty. Jeżeli będzie problem, otwórz Dyskusję.

oznacz moderatorów