anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałem towar inny niż był w opisie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Hiray
#7 Wielbiciel#

Witam

Ogólnie mam takie pytanie. Bo kupiłem AirPods 2 na allegro od firmy (nie osoby prywatnej), jako towar używany i w opisie było, że etui się ładuje indukcyjnie. Po ich otrzymaniu jest to zwykłe etui przewodowe. Rozpocząłem dyskusję ze sprzedawcą i zaoferował mi zwrot towaru. Średnio mi to pasuje, ze względu na koszty przesyłki oraz zabawy z kurierami i ponowne szukanie oferty. Czy jest jakaś możliwość o zmiejszenie ceny? W sensie chciałbym zwrotu części zapłaconej gotówki. Ponieważ za tę cenę normalnie zwykłych przewodowych bym nie kupił. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
accadia
#12 Orędownik#

Skoro sprzedawca Ci proponuje zwrot towaru (zapewne na jego koszt, co powiedzmy jest warte 10-15 zl) to albo zwracasz na jego koszt, albo niech Ci przeleje to 10-15 zl. 
Mam wrazenie, ze sie czepiasz na sile.  Zabawa z kurierami nie jest czaslochlonna, a szukanie nowej ofert nie wymaga tygodnia urlopu w pracu.

Nie chce oceniac pochopnie, ale jak dla mnie jestes z tych kupujacych, ktorzy szykaja powody, zeby sie [edycja]. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

składasz reklamację sprzedający ją jak piszesz uznaje czyli pokrywa koszty ,Nie ma obowiązku obniżać ceny to jego dobra wola .

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@accadia napisał(a): "Nie chce oceniac pochopnie, ale jak dla mnie jestes z tych kupujacych, ktorzy szykaja powody, zeby sie przyjebac."

No tak, klient kupił i zapłacił za sprzęt bezprzewodowy, a dostał przewodowy i jeszcze śmie narzekać. Powinien się cieszyć, pieniacz jeden, że nie dostał cegły albo ziemniaka. Na CL z nim!

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

Wybacz - wrocilem z zakrapianej imprezy i mi na oczy padlo 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Hiray  Tak, możesz złożyć reklamację na podstawie art. 560 Kc i zażądać obniżenia zeny. Musisz jednocześnie określić tę cenę. Sprzedawca jednak nie ma obowiązku godzić się na obniżkę, może towar naprawić, wymienić lub zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania. Zaproponuj w Dyskusji obniżenie ceny, może jednak się zgodzi, jeśli nie odeślij towar i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Nie kończ Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.

oznacz moderatorów