anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

In post zepsuty paczkomat , sprzeczne informacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
apaczCK
#8 Zapaleniec#

Cześć, mam pytanie dotyczące paczkomatu który z powodu awarii nie chce wydać paczki. A każdy kontakt z firmą in Post przynosi sprzeczne informacje. Raz mówią że będę mógł odebrać jeszcze dziś bo serwis już pojechał, na drugi dzień że faktycznie zepsuty bo był kurier stwierdził awarie więc dziś powiadomią serwis itd. W każdym razie paczka od 13go bm umieszczona jest w maszynie. I do dziś tj 16go nie mam pojęcia kiedy w końcu ją dostanę. 

Ponadto kto odpowie za całą sytuację gdyż tak się składa że paczka zawiera części do roweru w który zainwestowałem sporą gotówkę z myślą o sprzedaży. Mało tego miałem klienta który niestety z powodu opóźnienia dokonał zakupu innego roweru. A ja zostałem z kosztami za zakupy czesci, i zadłużeniem względem allegro za zakup który utknął w paczkomacie. Pytałem w in post kto odpowie za niedorzeczną sytuację i kiedy w końcu zajmą się naprawą. W odpowiedzi usłyszałem tylko przepraszam.

  • Teraz należało by poskładać ten rower w karton i wręczyć firmie in post z rachunkiem za części stracony czas i reputację, bo kto poleci takiego sprzedawcę. A ludzie nie chcą wnikać kto co z kim, interesuje ich tylko fakt że nie dostaną towaru na który czekali.
  • Co ja mam w takiej sytuacji zrobić.? Otworzyłem dziś dyskusję ze sprzedawcą, właściwie tylko informacyjnie bo czemu on jest winien skoro wywiązał się z terminu dostawy. Winnym jest in post który Zbagatelizowal całą sprawę nawet nie raczyli wysłać informacji że robią czy będą coś z tym robić. Jakieś przepraszam, pr, esylki dostaną państwo za tydzień miesiąc czy wogole... In post wypiął się na całą tą sytuację. Do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi poza SMS em o zepsutym urządzeniu wysilili się na tyle po 4tym telefonie. Niestety nic poza tym co oczywiste nie napisali. Jeśli ktoś wie co mogę w takiej sytuacji zrobić by choć częściowo zminimalizować straty będę wdzięczny za każdą pomoc czy podpowiedź...
  •                           Wkurzony na maksa
  • Pozdrawiam 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

@apaczCK Zgodnie z prawem za przesyłkę odpowiada względem kupującego sprzedawca do momentu, aż kupujący ją otrzyma. Odpowiada za uszkodzenie, opóźnienia, zaginiecie i za wszelkie nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, więc nie musisz się szarpać z InPostem, tylko pisz do sprzedawcy. W przypadku opóźnienia w wydaniu rzeczy w stosunku do czasu dostawy podanego na aukcji możesz odstąpić od umowy ze sprzedawcą i domagać się niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. Gdyby odbiór przesyłki nie był możliwy i paczka wróci do nadawcy, także możesz się domagać zwrotu całej wpłaty.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

InPost odpowiada za swoje błędy przed sprzedawcą. Sprzedawca do InPost może składać reklamację. Przed Tobą za nieprawidłowości w dostawie odpowiada sprzedawca, ponieważ z nim zawierasz umowę na zakup i dostarczenie rzeczy, a nie z przewoźnikiem.

oznacz moderatorów
apaczCK
#8 Zapaleniec#

@xyz96 dziękuję za nieprawdopodobnie szybkie udzielenie odpowiedzi.

Podsumowując ;

nie interesuje nikogo całokształt sytuacji

nie jest istotna moja strata spowodowana zaistniałą sytuacją i nikt za to nie odpowie

jedyne co mogę zrobić to nie odebrać paczki, tylko zażądać zwrotu pieniędzy

fakt że wpakowałem przeszło 2000pln nie ma tu Znaczenia (to tak finalnie wychodzi ze zapłaciłem drogo za nie swoje błędy)

to co mogę odzyskać to parę groszy za przedmiot z którego kupna zrezygnuje choć żeby rower był kompletny tak czy siak będę musiał nabyć

Wspaniała opcja wręcz odlotowa, przecież to powinno być zabronione, wiem że może ulec awarii paczkomat ma do tego prawo, natomiast podejście dostawcy jest poprostu nieodpowiedzialne i szkoda że za czyjeś błędy teraz zapłacić muszę z własnej kieszeni... Strasznie nie fajnie

oznacz moderatorów
apaczCK
#8 Zapaleniec#

Nie było reakcji od wtorku, a tu nagle w tej chwili dostałem smsa od in Post o treści;

"Naprawa potrwa dłużej niż zakładaliśmy. Nie chcemy jednak abyś niepokoił się o swoją paczkę. Zadzwonimy by ustalić dogodny sposób jej odbioru.,

Jestem tylko ciekawy czy zdążą w tym miesiącu ,skoro niemal tydzień zajęło im wysłanie smsa z informacją co się właściwie dzieje...a tu jutro sobota etc ...ech co za masakra szkoda gadać. Zamykam temat podrzucę tylko jak w końcu się skończyło bo od słów do czynów bywa daleka droga...

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@apaczCK W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia. W pierwszej kolejności prosimy o wskazanie adresu lub symbolu tego Paczkomatu. Zweryfikujemy jego aktualny stan techniczny oraz podejmowane działania naprawcze. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

coś nie ta odpowiedź się Wam wkleiła 🤣😂

oznacz moderatorów