anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak długo mam czekać na paczkę?

elmagico44
#2 Obserwator#

W poniedziałek została nadana do mnie paczka z paczkomatu KRA16A do dzisiaj w piątek gdziny wieczorne paczka jest w paczkomacie nie odebrana przez kuriera ,od wtorku codziennie dzwonie składam reklamację i nic ,do tego kłamią na infolini że paczka została wyjeta z paczkomatu i jest na sortowni potem dzwonie jeszcze raz zeby sie dowiedzieć gdzie jest bo na stronie jest ze dalej w paczkomacie a konstltant mówi ze dalej jednak w paczkomacie chodz dzień wcześniej podobno zostala odebrana przez kuriera , no to są jakieś żarty jak bym chciał paczkę za tydz. to bym se pocztą Polska zamówił teraz weekend i paczka dalej w paczkomacie bedzie leżeć ,zanim dojdzie to od wysłania do odbioru minie 1.5 tygodnia.Jak by prawdę powiedzieli ze paczka w paczkomacie dalej i bedzie dopiero po weekendzie to bym sobie załatwił zawartość paczki na miejscu w mieście stacjonarnie a tak weeken przychodzi i d..pa zaplanowany wekken h strzelił. Lepiej znać prawde i na jej podstawie podjąć dzialanie niz byc oklamywanym i na końcu nie miec możliwości wyjścia z sytuacji.Brak mi po prostu słów .... 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli to zakup od firmy to oni odpowiadają za towar do chwili odbioru i to do nich składaj "zażalenia" reklamacje.😐

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@elmagico44 nadana w poniedziałek , to powinna być we wtorek i co Allegro zrobiło Cię w konia pisząc bzdury w ofercie sprzedawcy , a teraz pewnie namawia Cię do otwarcia dyskusji. 

oznacz moderatorów

elmagico44
#2 Obserwator#

W poniedziałek została nadana do mnie paczka z paczkomatu KRA16A do dzisiaj w piątek gdziny wieczorne paczka jest w paczkomacie nie odebrana przez kuriera ,od wtorku codziennie dzwonie składam reklamację i nic ,do tego kłamią na infolini że paczka została wyjeta z paczkomatu i jest na sortowni potem dzwonie jeszcze raz zeby sie dowiedzieć gdzie jest bo na stronie jest ze dalej w paczkomacie a konstltant mówi ze dalej jednak w paczkomacie chodz dzień wcześniej podobno zostala odebrana przez kuriera , no to są jakieś żarty jak bym chciał paczkę za tydz. to bym se pocztą Polska zamówił teraz weekend i paczka dalej w paczkomacie bedzie leżeć ,zanim dojdzie to od wysłania do odbioru minie 1.5 tygodnia.Jak by prawdę powiedzieli ze paczka w paczkomacie dalej i bedzie dopiero po weekendzie to bym sobie załatwił zawartość paczki na miejscu w mieście stacjonarnie a tak weeken przychodzi i d..pa zaplanowany wekken h strzelił. Lepiej znać prawde i na jej podstawie podjąć dzialanie niz byc oklamywanym i na końcu nie miec możliwości wyjścia z sytuacji.Brak mi po prostu słów .... 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, @elmagico44 

w imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację oraz niedogodności.

W celu weryfikacji proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl oraz o podanie następujących informacji:

- numeru przesyłki,

- podanie dokładnego opisu zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),

- opisanie wyglądu opakowania,

- informacje, czy opakowanie przesyłki zawiera znaki szczególe np. pieczątka, naklejka itp.,

- podanie numeru kontaktowego oraz adresu e-mail.

Informacje te będą przydatne do zidentyfikowania właściwej przesyłki, np. w przypadku uszkodzenia jej etykiety.

oznacz moderatorów

elmagico44
#2 Obserwator#

Po co mam wykonywać po raz kolejny czynność która nie przynosi żadnych rezultatów.2razy podawałem te dane na infolini inpost a paczka dalej w paczkomacie.Mam złudzenie że rozwiązujecie problem a tak naprawde jedyne co robicie to wkółko prosicie o te dane .Nie obrazając nikogo osobiscie.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Dobrze piszesz - masz złudzenia.

Tak dokładnie ma to wyglądać. Zarówno po stronie InPost, jak i po stronie Allegro. We wrześniu miałem chyba ze 3 lub 4 interwencje od InPost typu: przesyłka na sortowni, proszę o podanie zawartości przesyłki i opakowania - czyli przesyłka uszkodzona - podałem wszystko, chyba dotarło do klienta.

Za chwilę w InPost zaczną się dramaty - jak to przed Świętami (naszymi) - duża ilość przesyłek, opóźnienia, rzucanie paczkami, reklamacje itp. 

Po naszych świętach - będą kolejne święta, na Ukrainie - sporo pracowników InPost wyjedzie na Ukrainę i znów będą opóźnienia.

Oczywiście, za wszystko są odpowiedzialni sprzedający - również za zatrudnianie przez InPost Ukraińców.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów