anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę dostać zwrot kwoty za zapłacony towar którego nie otrzymałam w umówionym terminie

Jagao10
#7 Wielbiciel#

Witam dokonałam zakupu towaru zapłaciłam i minelo już 2 tygodnie jak towar powinnam mieć . Nie mam kontaktu ze sprzedającym nie ma ogłoszeń nie ma odpowiedzi moje pytanie co mogę zrobić 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

W zakładce "moje zakupy" zrób zwrot: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o...  i otwórz dyskusję ze sprzedającym, po odstąpieniu od zakupu sprzedający ma 14dni na zwrot środków: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Jagao10 Nie musisz robić żadnych zwrotów, jak Ci ktoś wyżej źle radzi, tylko otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się w nim dostawy towaru ub niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Zwrot robisz tylko wtedy, gdy sama rezygnujesz z towaru, a nie wtedy, gdy sprzedawca nie potrafi się wywiązać z umowy. Gdyby spór nie załatwił sprawy, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

xyz96 - dobrze Ci radzi.  Nie rób żadnych "zwrotów", gdyż nie masz co zwracać.

Otwórz dyskusję na Allegro, po 24h poproś  w dyskusji pracownika Allegro o pomoc.

Wcześniej jednak spróbuj nawiązać kontakt ze sprzedawcą - emai, tel. , sms, media społecznościowe - różne przypadki się zdarzają - może leży w szpitalu - i takie przypadki się zdarzały, a nawet jeszcze poważniejsze.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów