anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać podwójną płatność

sznedi
#7 Wielbiciel#

Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę 

oznacz moderatorów
74 ODPOWIEDZI 74

Vryko
#18 Luminarz#

Może zacznij od skontaktowania się z bankiem..?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

Jeżeli korzystałeś z płatności allegro, to sprzedawca napewno dostał jedną płatność.  Jeżeli z konta zostały pobrane dwukrotnie pieniądze, to sprawa do wyjasnienia z bankiem.  Chyba, że zrobiłeś dwa razy te same zakupy,.

Endrju
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @sznedi, w takiej sytuacji środki za drugą płatność powinny wrócić na Twoje konto w przeciagu kilku dni roboczych. Jeśli podasz mi numer lub link do tej oferty, sprawdzę jak dokładnie wygląda sprawa Twojej transakcji 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tomoj
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuację, kupiłem od sprzedającego jeden produkt, transfer mobilny zakończył się błędem więc ponowiłem płatność tym razem BLIKem. Z konta mam pobrane 2x za przedmiot, a dodatkowo mam status przesyłki nie opłacona. Sprzedawca twierdzi że też nie dostał płatności. Link do oferty: https://allegro.pl/oferta/yato-opalarka-elektryczna-2-biegi-2000w-350-550c-7925234961?snapshot=MjAyM... 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tomoj u Ciebie sytuacja jest nieco inna, ponieważ dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik. Sprawdzamy już Twoją transakcję, więc niebawem wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tomoj tak jak pisałam wcześniej, nieudane płatności zostaną zwrócone na Twój rachunek w przeciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli nadal jesteś zainteresowany kupnem tego przedmiotu, możesz ponowić płatność w zakładce "Moje zakupy - Kupione". 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

tomoj
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj już płatności zostały zwrócone na moje konto, przedmiot kupiłem ponownie. Dziękuje _HolaOla_

 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_HolaOla_ liczę, że @tomoj wyklika Twoje rady, jako rozwiązanie 🤞

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_skąd się biorą takie „nieudane” płatności, które jednak zasilają AF, a nie dochodzą do sprzedawcy, po czym trzeba czekać 2-3 dni robocze na zwrot środków?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 przerwy serwisowe w bankach, brak środków na koncie czy autoryzacji przelewu, powodów może być naprawdę wiele. Natomiast sam czas oczekiwania na zwrot jest związany z procesami działania systemów bankowych oraz operatorów płatności i nie jest zależny od nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_jeśli jest przerwa serwisowa w banku lub brak środków na koncie, to nie są pobierane środki z tego konta 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 odniosłam się do ogólnych powodów nieudanych płatności. Nawet jeśli posiadam wiedzę, dlaczego konkretna płatność @tomoj  nie powiodła się, nie mogę tego tutaj publicznie zdradzić 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ dlatego wątpliwości i pewne podejrzenia pozostaną 🙂 Pojawił się przed chwilą nowy wątek z tym samym problemem i znowu 2-3 dni czekania na zwrot pobranych środków. 

oznacz moderatorów

majaks-m1
#2 Obserwator#

Mi również zabrało dwa razy z konta. Pierwszy raz wystąpił błąd ale i tak kwotę pobrano z rachunku 

https://allegro.pl/oferta/wodny-plac-zabaw-basen-brodzik-zamek-intex-57138-9397811484?utm_medium=app...

oznacz moderatorów

gabibuczek96
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam podobny problem jak .@sznedi . Tylko ja opłacalam z platformy PayU. Sprzedawca otrzymał tylko jedną płatność więc mam pytanie czy pieniądze za tą drugą płatność automatycznie wrócą na moje konto ? 

oznacz moderatorów

Client:105429877
#1 Nowicjusz#

Witam opłaciłem wczoraj zakup 3 razy  bo był błąd z kodem blik i pobralo mi 3 razy tą samą kwote co mogę zrobić?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:105429877 jeżeli to zakup na allegro to nieudana/zdublowana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych. Podaj numer zamówienia to moderacja może sprawdzić status  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

WarMaxus
#7 Wielbiciel#

Witam,

czy mogę uzyskać pomoc przy moim temacie? 

https://allegrolokalnie.pl/oferta/monitor-oddechu-babysense-5-s2g

urodził mi się synek i pilnie potrzebuję, wiec zapłaciłem 163 zł ( z dostawą), ale że mój operator bankowy zmienił aplikację, wprowadziło mnie to w błąd i zapłaciłem podwójnie.

Z góry dziękuję, pozdrawiam

oznacz moderatorów

zbigniewjaw1
#2 Obserwator#

Dzień dobry, 

Ja natomiast kupowałam dwa różne przedmioty od innych sprzedawców, wyskoczył mi link, żeby zaplacic jedna transakcja za to wszystko, zapłaciłam, po czym oba zamowienia miały status nieopłaconych, pieniądze zostały ściągnięte z konta, i po raz drugi musiałam zapłaciłam za to samo tylko, że osobnymi przelewami. 

oznacz moderatorów