anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakie mam szanse na reklamację zepsutego sprzętu, jeśli sprzedawcy nie ma już na allegro

Ewa_Bochniak
#1 Nowicjusz#
  • Rok temu kupiłam na allegro robota sprzatającego od 3CPLUS,  przesyłka była z Polski. Teraz się zepsuł,  sprzedającego nie ma na allegro ani nigdzie,  nie ma z nim kontaktu. Adres do reklamacji Hongkong,  nie odpisują na maila.  W Polsce go nie naprawią bo nie był przeznaczony na rynek europejski. Co w tej sytuacji?  Mam szansę na odzyskanie pieniędzy lub naprawę sprzętu ew nowy robot? Co mogę zrobić?  
  •  
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ewa_Bochniak Postaramy się rozwiązać Twój problem, ale napisz proszę do nas zgłoszenie bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów