Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Rok temu kupiłam na allegro robota sprzatającego od 3CPLUS, przesyłka była z Polski. Teraz się zepsuł, sprzedającego nie ma na allegro ani nigdzie, nie ma z nim kontaktu. Adres do reklamacji Hongkong, nie odpisują na maila. W Polsce go nie naprawią bo nie był przeznaczony na rynek europejski. Co w tej sytuacji? Mam szansę na odzyskanie pieniędzy lub naprawę sprzętu ew nowy robot? Co mogę zrobić?