anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem paczki z paczkomatu Inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44768890
#8 Zapaleniec#

Witam wczoraj dostalam sms ze paczka jest umieszczona w paczkomacie gdy poszlam odebrac na ekranie pojawilo mi się ze paczka zostala odebrana ale nie prze ze mnie co ja mam zrobić jak odzyskac paczkę lub pieniadze prosze o pomoc

oznacz moderatorów
78 ODPOWIEDZI 78
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44768890 A nie wprowadziłeś kodu z poprzedniej przesyłki?

oznacz moderatorów
Client:44768890
#8 Zapaleniec#

Nie!!! Juz nie wiem co mam robić gdzie sie zctym udac nigdy wczesniej mi sie to nie zdazylo

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44768890 A będąc pod paczkomatem jest tam nr kontaktowy ,próbowałeś zadzwonić?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44768890 Skontaktuj się proszę w tej sprawie z firmą Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Chyba ze sprzedawcą, bo to on odpowiada za przedmiot do momentu jego wydania. Kupująca nie zawierała umowy z InPost.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Odpowiedzialność za paczkę to jedno, a posiadanie szczegółowych informacji dotyczących przesyłki to drugie, więc w tej sprawie zaczęłabym jednak od kontaktu z Inpostem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ To Twoje zdanie. Zasady są inne.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:44768890,@xyz96, zasady zasadami, a życie od nich odbiega. Jedyne co może zrobić sprzedający, to złożyć reklamację. W tym czasie przesyłka zdąży wrócić do niego. Najprostrze i najszybsze rozwiązanie, to będąc przy paczkomacie, zadzwonić na infolinię Inpostu, z nr. tel., który podany jest na przesyłce. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Na paczkomacie, bo przesyłki nie było przecież😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere, na liście przewozowym jest nr. tel. odbiorcy. Inpost po tym identyfikuje klienta🙂

oznacz moderatorów
w.skrzypinski
#10 Popularyzator#

Chyba, że sprzedawca prywatny (C2C), to wtedy słabiutko.

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Opisałam, jak borykałam się z InPostem. Pracownicy infolinii nie ogarniają tematu i nie chcą pomóc. Po ty, jak Pan oddał mi przesyłkę, usiłowałam nadać paczkę i to trzykrotnie. Dzwoniłam na ich infolinię - najpierw usłyszałam, że małe skrytki są zajęte. Poprosiłam o otwarcie większej, bo nie ja zawiniłam, więc płaćcie za swoje błędy.

Nie mogę. Nie pomogły ani prośby ani groźby. 

Dział techniczny żądał kodu zwrotu. Odparłam, że go nie mam bo pracownik włożył do zajętej już skrytki przesyłkę do odbioru. 

Nowego kodu nie otrzymałam, a zdalnie nie otwarto mi skrytki. 

Kolejny raz kazano mi iść do innego paczkomatu, ale wówczas machnęłam ręką.

W dobie koronawirusa nie chciałam udawać się do oddalonego od miejsca zamieszkania innego paczkomatu.

To nie działa, jak powinno, a kto jest tym głupim? Klient. 

Wiola
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wioletta2701 Przykro mi, że masz takie doświadczenia, ale nie mam żadnego wpływu na wiedzę i postępowanie pracowników Inpostu 😞 Jestem tutaj z ramienia Allegro i dobrze znam zasady, ale na miejscu autorki osobiście rozpoczęłabym właśnie od kontaktu z Inpostem (i jak widać nie jest to wyłącznie moje zdanie). Całą formalno-prawno-regulaminową drogę i wszystkie zasady perfekcyjnie wskazał już @xyz96, więc wybór od czego zacząć pozostawiam @Client:44768890

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jasne, że to nie tylko Twoje zdanie, ale również wypowiadających się tu sprzedawców, niezgodne zresztą z tym; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/  🙂

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ To nie wina Allegro, tylko InPost, który nie widzi problemu w tym, że przecież sami dali ciała. Kiedyś nie otrzymałam kodu odbioru. Też musiałam się "nagimnastykować" i gęsto tłumaczyć, że przecież nie dzwonię, bo taki mam kaprys, tylko z konkretnym problemem. Interweniował także sprzedawca.

Było, minęło.

Moja uwaga, co widać na moim przykładzie, sam kod zwrotu nie wystarcza, jak reklamuje InPost. Uczulajcie klientów, by oprócz kodu zwrotu na przesyłce podawali także swój adres oraz adres odbiorcy.

Nie każda przesyłka jest niewielkiej wartości. Ciekawe kto odpowiada za zaginięcie takiej przesyłki? Ktoś nieuczciwy mógłby przywłaszczyć przesyłkę, na której widnieje tylko kod. To poważny problem.

Wiola
oznacz moderatorów
Client:44768890
#8 Zapaleniec#

I dziś nadal cisza z moja psczka jeszcze sie nie znalazla

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44768890 Zwróć się dziś w Dyskusji o pomoc do pracownika Allegro, a jeśli paczki nadal nie będzie, po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z POK, chyba że sprzedawca wcześniej odda pieniądze. Link do POK masz w innym moim poście.

oznacz moderatorów
Client:44768890
#8 Zapaleniec#

Zwrocilam sie już o pomoc czekam na odpowiedź dziekuje

oznacz moderatorów
Client:44768890
#8 Zapaleniec#

Tak zrobiłam dzwonilam do inpostu powiedzieli ze maja 48 h na rozpatrzenie zadzwonilam po tym czasie a oni do mnie ze nic nie wiedza o paczce i i kaza nadal czekać. Nie rozumiem tego przeciez sa kamery czy nie mozma sprawdzic kto byl przy paczkomacie w tym czasie gdy niby moja paczke ktoś odbieral 

oznacz moderatorów