anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem

Client:48260904
#1 Nowicjusz#

T Dzis robiłam zakupy u [edycja] i byłam już na płatnościach kiedy mnie zablokowano. Pokazać się napis Błąd ładowania strony  sprawdz połączenie z internetem zakpncz próbuj ponownie. Nic nie pomaga nie mogę się połączyć i zakonczyc transakcji a w płatnościach dałam 5 monet. Czy zostaną zwrócone. Teraz wyświetla się brak towaru. Ale co dziwne chciałam kupić ten sam produkt u innego spr,rdawcy i wystąpił ten sam problem na koniec transakcji , o co chodzi. Na pewno nie mam problemu z internetem sprawdziłam.  Chcę zrobić też inne zakupy I zaczęłam się obawiać ich rozpoczęcia by znowu nie móc  ich zakonczyc. Prosze o pomoc . Ewa

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48260904 Przykro mi, ale na koncie, z którego tutaj piszesz nie ma dzisiaj żadnych zamówień, ostatnie zamówienie pochodzi z maja 2022 roku. Jeśli ta sytuacja dotyczy innego konta, podaj mi proszę jego login. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Monety wracają po anulowaniu płatność, nieudanej płatności w ciągu 24godz na twoje konto.

oznacz moderatorów