anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedawcą

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?

Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .

Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.

Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam

oznacz moderatorów
154 ODPOWIEDZI 154

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#
 

 

 
 
aragil
#13 Ambasador#

Przecie to było do @Client:80007735  ,zerknij wyżej.

" tę szkołę, w której ciebie uczyli ortografii i gramatyki"

Jest daleko, z tą nie widać.

------------------------------------------

Człowiek popełnia błędy, NIE KAŻDY SIĘ PRZYZNAJE DO NICH....

W tekście powyżej tez jest błąd stylisyczny... Uczmy sie , nie popełniać żadnych błędów - JAK NAJLEPIEJ, BO TYLKO JESTEŚMY LUDŹMI....

Uwagi do mnie , przyjąłem....

 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedź do aragil -opisu poniżej /kopia z opisu/.

Zrozumienie wynika z wiedzy, a twój wpis aragil to wróżenie, albo SPRZEDAWCO-gitary , bo są to szczegóły z mojej dyskusji .....

Od początku :

Zamównie i zapłata=oczekiwanie jakości zamówienie bez WAD.

Odbiór zamówienia i gitara z wadami.

Rozspoczęta dyskusja.

Pytanie o sposób pakowania.

Odpowiedź ze sklepu: opakownie gitary orgonalne owiniete taśmą dla bezpieczeństwa transportu. Później wszystko ponownie owinięte czarną folią i taśmą na krawędziach i wokół.

Widział gitarę i zapakował z WADAMI.

Odpowiedziła mogę odesłać, ale w ofercie to jest KOSZT ZAMAWIAJACEGO.

Wysłał towar z WADI i MAM ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT !

Z racji wad nie udziela zniżki za NIEWARTOŚCIOWY TOWAR i MOGĘ KUPIĆ DROŻSZĄ GITARĘ to stanowisko SPRZEDAWCY : MuzycznyMarket_PL.

Dyskusja dalej i włączając w to Allegro i zaczął dzwonić na telefo i drzeć "Mo..dę", na pytanie czy czytał dyskusję ....nie umiał odpowiedzieć....

Do aragil , chcesz kupuj z wadami , odyłaj, reklamój ,płać i wystawiaj DOBRE OPINIE - NIE REAGUJ NA NIC !

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

aragil
#13 Ambasador#

@Client:80007735   "wytocz "byznesmanowi" spór transakcyjny"

Masz spory problem, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Przecież kupujący już podał -"w dyskusji i propozycja zwrotu."

Może przed doradzanie tu znajdziesz dla siebie specjalna szkolą w tym kierunku(rozwiniecie  czytanie ze zrozumieniem).

 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Komentarz do treści /kopia na końcu/ W TYM OPISIE :

Szczegóły odbiegają od tematu dyskusji /ROZPOCZĘTA DYSKUSJA SPOŁECZNOŚĆ ALLEGRO/ dotyczy tego jak kupujący powinni być po ZAPŁACIE TRAKTOWANI !

Każdy fakt relacji jest ważny i opis jak niżej także, NIE ATAKUJMY SIĘ , BŁĘDY KAŻDY POPEŁNIA , WYSTARCZY WSKAZAĆ BŁĄD - bez złośliwych UWAG !!!

 

aragil
#13 Ambasador#

@Client:80007735   "wytocz "byznesmanowi" spór transakcyjny"

Masz spory problem, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Przecież kupujący już podał -"w dyskusji i propozycja zwrotu."

Może przed doradzanie tu znajdziesz dla siebie specjalna szkolą w tym kierunku(rozwiniecie  czytanie ze zrozumieniem).

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:80007735   Ogarnij się i nie pisz sam do siebie 😂

@Client:80007735  to jesteś TY 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Pewnie że tak trzeba zrobić i to się dzieje...... Dzięki i fajnie że są głosy takie co sie nie zgadzają z takimi relacjami . .... Wiem co jest napisane w dyskusji, a tutaj jestem od przedchwili. Poddałem to tutaj do dyskusji i może do nieumierania w przestrzeni handlowej. Spór już trwał  i będzie zmierzał do finału ....

Piszesz jak sprzedawca !, nie umniejszy się FAKTOWI SPRZEDAŻY WADLIWEJ takim komentarzem .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:80007735 Dokładnie tak, tu "napadła" Cię grupa sprzedawców - tak się zazwyczaj dzieje, gdy pojawia się kupujący niezadowolony z obsługi sklepu, dlatego będziesz miał wmawiane, że wszystko jest Twoją winą.

Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej złóż reklamację i domagaj się wymiany na towar bez wad. Wymiana, czyli wszelkie koszty wysyłek pokrywa sprzedawca. Jeśli nie wymieni, po odesłaniu musi Ci oddać wszystkie koszty. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, po 14 dniach od zakupu możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.

Nie rób żadnego "zwrotu", tylko odeślij towar w ramach reklamacji.

Wcześniej zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Widać są jednak osoby dbające o dobro klienta. Wpis opisuje co należy zrobić aby SPRZEDAWCY zrozumieli , że żyją dzięki zakupom. To zobowiązuje do dbałości. Wszystkiego dobrego ....

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Oczywiście 🙂 ...

Stan zadowolenia, raczej już przepadła. Bo z zakupem związane nadzieje i tego CEL "PRYSNĄŁ" .

Nastąpiła alternatywna realizacja.

W tej sprawie jednak FINAŁA powinien ujmować stratę KLIENTA-moją, i konsekwencje sprzedawcy-sklepu !  .

Sprzedaż, to nie żucie gumy i po wyżuciu odpad. Sprzedaż, podaż,popyt i takie tam ....  a naważniejsze są POTRZEBY KILENTA, bo dzięki klientowi i jego zakupom kwitnie życie handlu....

Klient powinien mieć pewność zakupu po ZAPŁACIE !

Oczywiście , są relacje nie z winy sprzedajacego i poza jego możliwością kontroli-takie rzeczy trzeba weryfikować. Jednak w mojej sytuacji sprzedawca wiedział co robi....

 
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#
 
 
 
DO Client:79179573 
#16 Inspirator#
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:80007735 Trochę Cię rozumiem jako kupujący, też "czasem wale w mur" jak się trafi toporny sprzedawca czekający aż wszyscy wyjdą. Zwykle to szeregowy pracownik, którego nikt nie lubi ze względu na jego ograniczoną swobodę współżycia w społeczeństwie. Potem się wyżywa na innych (kupujących) .

Jednej rzeczy tylko nie rozumiem w tym co piszesz.

"Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie." Czy to reakcja na zgłoszenie reklamacji czy też na negocjację obniżenia ceny?

Bo jeśli to drugie, sam nie wiem jaki bym miał stosunek do kogoś, to nie chce naprawy tylko kasę, hmm. Rozumiem, jeśli taka propozycja by wyszła od sprzedającego nie widząc mozliwości naprawy tych usterek.

Sprzedawca Ci zaproponował zwrot? A ty gardzisz zwrotem domagając się więcej. No cóż, proponuję iść do sądu, jednak nie wiem jak sąd zareaguje przy tak roszczeniowej postawie.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Do ZibiK30

Treść jakby od sprzedawcy, stąd skomentuję.

Sklep jakby sprzedał dobrą jakość, NIE BYŁOBY TEMATU..... Temat na życzenie sklepu . Zakup i OPŁATA była za DOBRY TOWAR-GITARĘ. Oczekuję ZATEM jak w opisie oferty : bardzo dobre w sklepie są gitary...Tyle w temacie.....

Dyskusja dotyczy jak we wstępie tematu : DOBRA SPRZEDAŻ....

Wygląda jakby było potrzebne doświadczenie, zakupu bardzo ważnej rzeczy dla,  za chwilę ważnego uświęcenia wydarzenia. Odebrania zakupu - zapłaconego i po otwarciu wadliwy towar !!! . Pogadamy po ..... Sprzedawco !

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:80007735 Jak dla mnie to trochę nie właściwa metody dojścia do prostych skutków.

Coś jest nie tak z towarem, co może się zdarzać najlepszym producentom świata, nie mówiąc już o tych z niższej półki cenowej (towar zawsze tańszy dla tych których nie stać na towar najwyższej jakości)

Składamy reklamacje i prosimy o usunięcie wad.
- nie da się ich usunąć?

Prosimy o wymianę towaru na taki bez wad
- nie ma takiego?

Prosimy o zwrot kasy i zwracamy towar
- jest problem? proszę bardzo, można iść do sądu domagać się swojego i próbować tym samym ukarać nieuczciwego lub nierzetelnego sprzedawcę.

Wyczerpanie tych przesłanek (przynajmniej pierwszych dwóch) jest dla mnie zrozumiałe że można wylewać frustracje publicznie.

Jeśli kupuje tańszy towar to nie oczekuje, że będzie on na równi z droższym. Są często powody dla których taki sam towar posiada różne ceny.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30  nie wiem czy zrozumiał to co napisałeś. Starałem się przeczytać cały post, ale nie bardzo się da, skoro ktoś 10 razy wkleja cały czas ten sam tekst.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mikeza  Dokładnie. Oczopląsu doznałam i odpuściłam  🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:80007735  Z tego wynika ze nie chodzi Ci o wady, tylko o kasę, obniżenie ceny towaru.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@LEW433 Właśnie ta kwestia od samego początku mnie nieco uprzedziła do obiektywnego spojrzenia na sprawę. Przecież to gwarant czy sprzedawca ma taką formę zadośćuczynienia lub rekompensaty do dyspozycji w razie braku innych możliwości a nie kupujący w ramach reklamacji, inaczej połowa reklamacji odbywała by się na zasadzie "proszę o kasę a sam sobie to naprawię" haha szczególnie te gdzie wada nie wpływa na sprawne działanie urządzenia 😄

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ZibiK30 Nawet jeżeli chodziło o kasę, a chodzi , należało to zrobić "dyskretniej".😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ojej, "dyskretniej", on ma prawo żądać obniżki ceny. Ale porada.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#
 

Kometntarz do tekstu /kopia na końcu/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie, to kupujący może żądać obniżenia ceny, a nie sprzedawca ma to proponować.

  • konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny – np. poważne uszkodzenie silnika w samochodzie;
  • żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).

Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Nie może jednak zrobić tego bez powiadomienia o tym konsumenta, ma on bowiem prawo do zmiany propozycji przedsiębiorcy (z wymiany na naprawę lub odwrotnie).

Nie zaproponowano naprawy ani wymiany, tylko zwrot wpłaty po odesłaniu.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów