Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam. Kupiłam ostatnio towar w kampanii Smart Week i podczas wyboru dostawy i płatności zaznaczyłam przelew tradycyjny. Niestety za względu na pośpiech nie zrobiłam screenu pod jakie dane mam wysłać środki za towar. Aukcje te trwają sekundy i nie zrobiło mi screenshota danych do przelewu. Aktualnie status mojej płatności za towar to "płatność w toku" z opcją anulowania płatności. Nigdzie nie mogę znaleźć danych do wykonania tego przelewu. Obawiam się, że jak wybiorę "anuluj płatność" to nie będę mogła już kupić tego przedmiotu w tej cenie. Jak za to zapłacić teraz? Czy jednak anulowanie płatności nie zmieni ceny i dalej będę mogła od nowa bez problemu za to zapłacić?