anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Różne paczkomaty w wersji mobilnej i w przeglądarce - jak zgłosić błąd do allegro

L_E_S_H_E_Q
#1 Nowicjusz#

Cześć,

kilka dni temu dokonałem zakupu używając aplikacji w wersji mobilnej, jako dostawę wybrałem pobliski paczkomat. Niestety sprzedający wysłał paczkę do paczkomatu po drugiej stronie kraju. Sprawdziłem w aplikacji mobilnej i przy zakupie podany jest poprawny paczkomat, niestety dla dokładnie tego samego zakupu w wersji na przeglądarce chrome widzę paczkomat, na który sprzedający rzeczywiście wysłał paczkę. Wygląda to na ewidentny błąd po stronie allegro. Jak mogę to zgłosić? Na wszelki wypadek rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym i poprosiłem o przeadresowanie, ale pewnie nie będzie chciał tego zrobić bo jak sądzę on po prostu widział ten paczkomat na który wysłał paczkę.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@L_E_S_H_E_Q Prześlij zrzuty ekranu z aplikacji i przeglądarki. Żeby skonsultować Twoje zgłoszenie z zespołem technicznym, będę potrzebowała potwierdzenia, że widzisz przy tym zamówieniu dwa różne punkty odbioru.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów