anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja gwarancyjna 2lata

dariailona1
#8 Zapaleniec#

7.06.2018r.kupiłam na Allegro przedmiot. Ostatnio się zepsuł. Sprzedawca dawał gwarancję na sprzęt na 2 lata. Odesłałam na swój koszt z wypełnionym formularzem naprawy. Sprzedawca uznał reklamację gwarancyjną. Ze względu na to, że sprzętu nie dało się naprawić, ani też nie sprzedawca nie miał takiego samego w zamian zaproponował zwrot środków przez Allegro. Pieniędzy nie otrzymałam choć sprzedawca pisze, że zostały zwrócone. Sprawdzałam na koncie, w Allegro Finanse. Czy mogę w tej sytuacji coś jeszcze zrobić poprzez Allegro?

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

sztokulaaa
#7 Wielbiciel#

utwórz dyskusję na allegro aby dostęp do rozmów miała również obsługa 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sztokulaaa po dwóch latach 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sztokulaaa
#7 Wielbiciel#

Gdyby przysługiwała mu gwarancja na 100lat to mógłby nawet po 100 latach utworzyć dyskusję.

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

2 lata miną w czerwcu tego roku ale.galtycsnie dyskusji otworzyć nie można 

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

Po takim czasie już nie mozna

oznacz moderatorów

sztokulaaa
#7 Wielbiciel#

No to wszystko jasne 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

A podałaś nr konta przy reklamacji, nie wiem czy po takim czasie można zrobić zwrto przez Payu ale w tedy przyszedł by mail a kasa :

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

Kostas 11. Płaciłam przy zakupie kurierowi. W formularzu pisałam numer konta do zwrotu 

oznacz moderatorów

sztokulaaa
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację, kiedy nastąpiła całą sytuacja.

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

8 kwietnia sprzedawca uznał reklamację i "dokonał zwrotu"

oznacz moderatorów

sztokulaaa
#7 Wielbiciel#

Warto poczekać jeszcze kilka dni. 

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

Zaczekam jeszcze 2-3 l. W tym czasie pieniądze powinny być już zaksięgowane gdyby sprzedawca faktycznie zrobił zwrot. Co jeśli nie? Co mogę zrobić?

oznacz moderatorów

www_prozakupy_pl
#9 Pomysłodawca#

jaki produkt? to pomogę

oznacz moderatorów

www_prozakupy_pl
#9 Pomysłodawca#

zalezy czy ma sprzedaz na swoim koncie, jezeli nie ma kasy na koncie allegro to musza jemu wplynac pieniadze i wtedy oni sciagna z jego konta, przeleja tobie, moze on zlecil zwrot srodkow, mogl nic nie sprzedac od dawna albo ma pobierane srodki z konta bardzo szybko na swoje konto i dlatego ty nie masz tej kasy a po pierwsze popros sprzedawce o e-mail potwierdzajacy, ze zlecil zwrot srodkow dla ciebie jezeli ja oddam przychodzi e-mail - zwróciłeś wpłatę Kupującemu.

wszystko jest na e-mail wysylane - nie daj sobie w kasze napluć pzdr Renata

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

To była kamerka. Napisałam o potwierdzenie wpłaty. Jeśli chodzi o sprzedawcę to nie mogę go znaleźć na Allegro po nazwie którą miał niespełna 2 lata temu

oznacz moderatorów

www_prozakupy_pl
#9 Pomysłodawca#

oj, to nie pomogę:-( inna branża 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@dariailona1 Moim zdaniem on Ci nie zwrócił tej wpłaty. Zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Jeśli nie ma pieniędzy i sprzęt odesłany, to warto go ponaglić jakimś pismem i ostrzec przed zgłoszeniem sprawy na policję.

oznacz moderatorów

www_prozakupy_pl
#9 Pomysłodawca#

powiem szczerze - dziwna sytuacja, nie zdarzylo mi sie, zeby jako sprzedawca nie domknac reklamacji, wysylasz towar na gwarancji do punktu podanego przez sprzedawce i tam musza cos z tym zrobic...nie musisz do sprzedawcy, powiedz jaka firma produkt - co sie zepsulo

oznacz moderatorów

dariailona1
#8 Zapaleniec#

odesłałam kamerkę do punktu który był podany przez sprzedawcę- firmę. Wcześniej się z nim kontaktowałam mailowo żeby się upewnić czy tak należy zrobić i czy adres jest poprawny. Wykonałam wszytkie kroki jakie zalecił też sprzedawca. W dodatku poniosłam koszty związane z odesłaniem kamerki. Na SMS o potwierdzeniu wpłaty nie otrzymałam odpowiedzi 

oznacz moderatorów