anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzone zamówienie - POK

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:67987964
#8 Zapaleniec#

Witam, kupiłem sprzęt elektroniczny o wartości 550zł w zeszłą środę, sprzęt dotarł uszkodzony i sprzedający nie chce oddać pieniędzy ponieważ mówi że wydał ową kwotę. Co mogę w tej sytuacji zrobić? (oprócz czekania czternastu dni na złożenie wniosku do POK, czy jest możliwość zmniejszenia czasu oczekiwania na zlożenie wniosku POK?)

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:67987964, widzę, że w tej sprawie prowadzisz Dyskusję ze sprzedającym - zachęcam Cię do jej kontynuowania. W razie potrzeby lub gdybyś nie mógł porozumieć się ze sprzedającym, wezwij, proszę, pracownika Allegro.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:67987964
#8 Zapaleniec#

Nic więcej nie zdziałam rozmawiając ze sprzedającym, pracownika allegro wzywałem już dwa razy.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:67987964, najszybszą metodą na rozwiązanie tej sprawy jest kontynuowanie Dyskusji i proszenie o wypowiedź pracownika Allegro (nawet kilka razy).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:67987964
#8 Zapaleniec#

No dobrze, to w takim razie wezwę po raz kolejny pracownika Allegro. Dziekuję bardzo za pomoc.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:67987964 musisz się troszkę uzbroić w cierpliwość . Dyskusja trwa 14 dni , na jej końcówce otrzymasz od allegro propozycję złożenia wniosku o odszkodowanie do POK. 

oznacz moderatorów