anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu

Magda_Aleks
#2 Obserwator#

Witam, chce dominować zwrotu produktu, niestety kliknęłam zwrot i przekierowalo mnie dalej - informacja ze InPost ma awarie i nie jest w stanie wygenerować kodu, gdzie kod już jest ale chyba ten Allegro - zwroty i pokazuje wyślij wysyłkę samodzielnie, nie chce wysyłać i narażać się znów na koszt. Co mam zrobić? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@Magda_Aleks Nie wysyłaj na własny koszt. Poczekaj dzień - dwa, do końca awarii i poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e o umożliwienie ponownego wygenerowania kodu bezpłatnego zwrotu.

oznacz moderatorów

Magda_Aleks
#2 Obserwator#

Dziękuje!

oznacz moderatorów

Magda_Aleks
#2 Obserwator#

A czy trzeba czekać aż awaria minie i przyjdzie mi powiadomienie ze już mogę? Bo na razie jak wchodzę w zwrot to mam dokończ i wyślij na swój koszt 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Obserwuj to forum i komunikaty na stronie InPost. Wkrótce pojawi się informacja o usunięciu awarii. Wtedy napiszesz do Allegro o umożliwienie ponownego wygenerowania kodu zwrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wygenerujesz sobie i wydrukujesz jak będzie działał. Zrób tylko zwrot w zakładce moje zakupy. Ważne że zgłosisz zwrot sprzedającemu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Nie może sobie wygenerować później po zgłoszeniu zwrotu. Później może tylko na nowo zrobić zwrot i generować, jeśli Allegro to umożliwi. Teraz po zwrocie ma tylko wysyłkę na własny koszt.

oznacz moderatorów