anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot w ramach rekojmi

Client:81085186
#7 Wielbiciel#

Czesc. 29.04.2022 kupilem przez allegro pay hulajnoge w przedsprzedazy. Dostalem ja mniejwiecej w polowie maja. Na drugi dzien po przejechaniu okolo 5 km cos padlo, odeslalem na reklamacje, reklamacje uwzglednili i wymienili spalony sterownik. Wszystko trwalo okolo poltorej miesiaca. Teraz jakies 2 tygodnie temu  wyszla usterka elastomera. Na hulajnodze nie da sie jezdzic. Sprzedawca mowi ze producent czeka na elastomery.Hulajnoga nosi slady uzytkowania i nie posiadam orginalnego opakowania. Czy zglaszajac teraz  gwarancje w ramach rekojmi moge zadac zwrotu pieniedzy??

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81085186 Czy prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym? Jeśli nie, rozpocznij ją i przedstaw swoje stanowisko. Od porozumienia między Wami zależy jaki sprawa będzie miała finał. Pamiętaj też, że możesz się ubiegać o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:81085186 niema czegoś takiego jak Gwarancja w ramach rękojmi, albo jedziesz na gwarancji albo reklamujesz z tytułu rękojmi, podpowiem Ci że jeśli to druga naprawa w ramach rękojmi ( bardziej opłacalna ) możesz odstąpić od umowy i odzyskać kasę ( tu nie ma znaczenia że używana )

Proponuje złożyć reklamację z tytuły rękojmi, tu sprzedawca ma 14 dni na ogarnięcie sprawy, a w przypadku gwarancji nie ma określonego czasu naprawy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@kostas11 ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji i jeśli w tym czasie nie odrzuci, to skutkuje to uznaniem roszczenia konsumenta 😉 Jeśli będzie miał naprawić to również nie ma ściśle określonego terminu (bez zbędnej zwłoki) i może to potrwać np. ze względu na słabą dostępność części.

@Client:81085186  w tym konkretnym przypadku, jako że wada jest istotna, i byłaby to kolejna naprawa - możesz odstąpić od umowy i sprzedawca nie może się temu sprzeciwić. Oczywiście o ile uzna istnienie wady, która istniała w momencie zakupu. Zawsze może też wykazać, że to klient popsuł 😉

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:81085186 Zacznij od tego, otwórz dyskusję i tam złóż reklamację z tytułu rękojmi i tu domagaj się zwrotu środków( druga istotna wada) a dlatego przez dyskusję ponieważ masz pomoc Allegro i allegro widzi co i jak odpowiada sprzedający, ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji.

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Pamiętaj, żeby składając reklamację określić żądanie tj. naprawa, wymiana albo odstąpienie od umowy

oznacz moderatorów