Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy allegro wie, że sprzedający robią was w konia przy odpowiadaniu na wiadomości? Gdzieś czytałem, że macie wymóg do SS dla odpowiedzi do iluś tam godzin. No i sprzedający ustawili sobie autorespondery i zamiast odpowiedź w mailu czytam, że dostali moją wiadomość (lol) i odpiszą jak znajdą czas....
Robicie coś z tym?
@nazwa_usera Jakiś czas temu Allegro nie miało nic przeciwko takim działaniom, ale ostatnio chyba zmieniło zdanie i takie automatyczne odpowiedzi mają być niedozwolone, blokowane. Pewności nie mam, ale jeśli tak będzie, Allegro postąpi bardzo słusznie.
Się uśmiałem xD
@nazwa_usera Tu były opisy sprzedających że Allegro samo proponuje takie rozwiązania.😁
To że sprzedawca się ratuje automatem do odpowiedzi to nie jego wina tylko przymus aby system ocen allegro nie popsuł jego wizerunku a chyba każdy rozumie że nie da się siedzieć 24 h na dobę przy kompie i odpowiadać natychmiast na wszystko co ktoś napisze.
@mwmonety a chyba każdy rozumie że nie da się siedzieć 24 h na dobę przy kompie i odpowiadać natychmiast na wszystko co ktoś napisze, właśnie nie każdy to rozumie.😁
@mwmonety "a chyba każdy rozumie że nie da się siedzieć 24 h na dobę przy kompie i odpowiadać natychmiast na wszystko co ktoś napisze" - zdaje się nie doceniasz niektórych członków, hehe, społeczności😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@nazwa_usera
Jakie wymogi - taka realizacja.
@nazwa_usera zdecydowana większość sprzedawców stosujących autoresponder odpowiada merytorycznie na pytania w sugerowanym przez nas czasie (24 godzin), często w ciągu kilku godzin (daj znać, jak to było w Twoim przypadku). A więc autorespondery służą przede wszystkim śrubowaniu wyników jakości obsługi, a nie unikaniu konsekwencji za opóźnione odpowiedzi.
Ale masz rację, autoresponder to nie jest rozwiązanie, które mieliśmy na myśli tworząc zasady dotyczące czasu odpowiedzi. Dlatego zapewne w przyszłości będziemy wykluczać takie odpowiedzi z naszych miar (tzn. nadal będzie można wysyłać automatyczne odpowiedzi - kupujący wolą otrzymać jakąś, choćby automatyczną odpowiedź, niż nie otrzymać żadnej - po prostu nie będą one zatrzymywały licznika). Nie zawsze łatwo je rozpoznać, ale jest to do zrobienia.
Nikt by nie wykupywał autoresponderów gdyby nie był przez wasze zasady do tego przymuszony .Trzeba pomyśleć nad innym rozwiązaniem bo sprzedawca nie ma szans samemu siedzieć non stop przed komputerem i pilnować by jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie które często nawet nim nie jest tylko zwykłym podziękowaniem za transakcje.
@msniezek A czy wasz czatbot o wdzięcznym imieniu Alina, to przypadkiem też nie jest pewna forma autorespondera?😏
Sami sobie zaprzeczacie.
PS Mało tego, wasz czatbot podobno jeszcze wprowadza w błąd kupujących - jak tak można ich stresować?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
szczerze? wole brak odpowiedzi niż jakiś autoresponder. lubisz czytać automaty? gratuluję...
jak sprzedający odpowie to odpowie. jak nie to nie. Co to za tłumaczenie, że i tak i tak odpowie do 24h. To niech po prostu odpowie a nie wysyła spam mi na skrzynkę.
Dziurawy ten system macie i tyle...
@msniezek ale znajesz sobie sprawe, że sklep allegro również wysyla automaty ?
Witamy w Sklepie Allegro!
Dziękujemy, że do nas napisałeś. Ta wiadomość jest automatyczna, dlatego na nią nie odpowiadaj. Daj nam chwilę, zajmiemy się Twoją sprawą i odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.
Pozdrawiamy,
Zespół Sklepu Allegro
ponadto zaciekawiło mnie to
większość sprzedawców stosujących autoresponder odpowiada merytorycznie na pytania w sugerowanym przez nas czasie (24 godzin)
ale skąd to wiecie ? czytacie wiadomości użytkowników ?
@Client:80340374 tak, czytają, a o co chodzi?
a tak poważnie... to tak - czytają.
przy autoresponderach ta cała szopka z tym, że trzeba odpowiedzieć w przeciągu X jest martwym punktem regulaminu....