anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak monet po zakupie

titus78
#7 Wielbiciel#

Witam.

W ostatnich 2 zakupach nie wpadły mi monety, nie ma też ewentualnie opcji Odbierz.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@titus78 zakupu dokonałeś przez aplikację mobilną z opcją przedpłaty?. Podaj numer zamówienia moderatorzy to sprawdza.

oznacz moderatorów

titus78
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia 9953e896-f155-11ec-ba7f-991ca51e306a oraz d85e6dd1-f64b-11ec-80a4-cdcceac6aded

możliwe, że kupiłem poza aplikacją co wyjaśniałoby brak monet

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tam są warunki do spełnienia, nie znamy szczegółów więc napisz o jakie zakupy chodzi: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@titus78 Czy te monety miały pochodzodzić z jakieś promocji monetowej, czy były dołączone do standardowej oferty? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów