anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak oceny za czas wysyłki na karcie komentarzy

Pixies86
#7 Wielbiciel#

Witam.

Czy ktokolwiek z szanownych użytkowników społeczności, bądź pracowników serwisu jest mi w stanie podać powód usunięcia oceny za czas wysyłki na karcie sprzedającego? Bo przyznam, że pomimo tego, że od przynajmniej kilku ostatnich lat Allegro przyzwyczaiło nas do często niezrozumiałych, kuriozalnych i nieprzemyślanych zmian, to jednak tutaj już zdębiałem. 

Zapewne chodzi o to, że sprzedający byli niesprawiedliwie oceniani, bo czas wysyłki i czas dostawy zapewne niczym się dla nich nie różnił itp. historie, co jest naprawdę pięknym i szlachetnym gestem ze strony serwisu, ale może najpierw należałoby się zająć pilniejszymi sprawami? Jakimi? Oceną za koszta wysyłki choćby. Czyli klasyk: wysyłka przez Allegro Paczkomaty 8,99 (czy każda inna opcja z góry ustaloną ceną) i cyk, zawsze ktoś da mniej mimo  że to nie ja ustaliłem koszta, a dwa, że i tak jest to często najtańsza możliwa wysyłka. Raz Allegro usunęło mi taką oceną, co doceniam, ale przy komentarzu negatywnym wystawionym przez złośliwca, który nawet nie miał odwagi się ze mną skontaktować i zaniżył mi prawie wszystkie oceny, nie dało się nic zrobić - super. Także jeżeli ktoś wyciąga jakiekolwiek wnioski z dyskusji społeczności, to niech wreszcie pójdzie po rozum do głowy i wprowadzi automatyczne 5 gwiazdek za koszta wysyłki jeżeli cena jest z góry narzucona przez serwis, tak jak to też postulują inni użytkownicy. Przecież to nie sprzedający wprowadza tę kwotę, tylko WY Szanowne Allegro i to wy powinniście coś temu zaradzić. 

A wracając do głównego tematu, brak ocen za czas wysyłki właśnie znacząco wpłynął na czas wysyłki przedmiotów przez sprzedawców. Zamawiam głównie przez paczkomaty, więc kupno przedmiotu przykładowo wieczorem skutkowało w 90%, że miałem go już następnego wieczora u siebie - cud, miód i orzeszki. Zgadnijcie jak jest teraz? Tak, nie mylicie się, sprzedający robią etykiety i mimo informacji o wysyłce przed kupnem przedmiotu na stronie w ciągu 24h, wysyłają po 2-3 dniach. No ale co się dziwić skoro nie mogę tego ocenić. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Pixies86W FOD jest miejsce na wiadomość do sprzedającego. Napisz:  Proszę o wysyłkę w zadeklarowanym terminie, bo w przeciwnym razie wystawię komentarz negatywny. Zapewniam Cię, że zadziała 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

obsługę klienta możesz ocenić przecież

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Cześć, kwestia braku ocen = spodziewany czas dostawy. Do rzeczy. Spodziewana data dostawy jest jednym z ważniejszych czynników, które wpływają na to, czy klient zdecyduje się kupić coś przez internet. Kupujący przed złożeniem zamówienia chcą wiedzieć, kiedy otrzymają wybrany przedmiot - wpływa to na ich wygodę, komfort i poczucie bezpieczeństwa. Stąd wdrożone przez nas zmiany.

Dzięki tym zmianom na każdym etapie procesu zakupowego klient będzie widział przewidywany czas dostawy. Nie będzie już musiał samodzielnie go przeliczać, uwzględniać dni świątecznych i weekendów. Kupujący w łatwy sposób porówna przewidywane daty dostawy pomiędzy metodami dostawy oraz ofertami. Świadomie zdecyduje, który czynnik jest dla niego w danym momencie najważniejszy: czas dostawy, jej koszt, cena towaru, czy też sposób jego dostarczenia. Zatem, sprzedającego zawsze można ocenić w zakładce "obsługa klienta", jak wspomniał @dawal50 i jest to tak samo wiążące. Wszelkie nieprawidłowości możesz zgłaszać nam również w dyskusji. 

🙂 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

ejczbi
#12 Orędownik#

@cloudcloud Wszystko fajnie, pięknie tylko:

 1. Nie piszecie na stronie oferty, że to "spodziewany czas dostawy" tylko "tego i tego dnia u Ciebie". Jak nie przyjdzie, to do kogo ma kupujący? Hm? Do Allegro? No, nie...

2. Czasy realizacji dla wysyłek Pocztą są z kosmosu totalnie. Mniej niż 50% naszych przesyłek dociera do klientów w terminie, który podajecie. Zwłaszcza Allegro Przesyłka Polecona - podajecie chyba 3-4 dni te przesyłki idą ponad tydzień. Ostatnio dostaliśmy przez to negatywa.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Pixies86 

Pytasz o powód likwidacji oceny czasu wysyłki.

Na przewidywany czas dostawy składają się:

czas wysyłki – czyli czas, jaki sprzedający potrzebuje na przygotowanie przesyłki od momentu otrzymania zapłaty za przedmiot do jego wysłania

czas przewozu – czyli czas transportu przesyłki do Ciebie.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-dostawy/przewidywany-czas-dostawy-w-ofertach-z8alPejW...

I teraz hit;

Wiemy, że sprzedający nie byli zadowoleni z możliwości oceniania czasu wysyłki, ponieważ w dużej części zależy on od dostawcy, nie od sprzedającego. Słuchamy Waszych głosów i usunęliśmy “czas wysyłki” z obszarów, które kupujący oceniają po transakcji.

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/umozliwienie-sprzedazy-kart-podarunkowych-latwiejsze-korzystani...

oznacz moderatorów