anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak paczki w paczkomacie

kamilofka
#8 Zapaleniec#

Dostałam wczoraj SMS, że w paczkomacie są 3 paczki do odbioru w jednej skrytce. Niestety po otwarciu były tylko dwie. Co robić w takiej sytuacji. Gdzie zgłaszać, do sprzedającego czy do InPost? 

oznacz moderatorów
57 ODPOWIEDZI 57

LEW433
#21 Demiurg#

@kamilofka Tylko sprzedawca,żadnej kontakt z InPostem nic nie zmieni,powiedzą żeś otwarła  i odebrała, tak mają w systemie, niech  sprzedawca reklamuje, on odpowiada za towar.

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 sprzedawca też ma w systemie że odebrana więc czy jej tam oby na pewno nie było 😉

Pewnie że sprzedawca odpowiada ale czasem udaje się to szybciej załatwić niż czekać do poniedziałku 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kostas11 Znam z autopsji rozmowy z InPostem i uważam że niewiele załatwi.😁 Zauważ że paczki tam nie było .

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

W skrytce może jej nie było ale zanim tam trafi przechodzi przez sortownię i mogą sobie sprawdzić ile przesyłek było na dany login a biorąc pod uwagę że przyszedł SMS że były 3 to tyle ich wyszło z sortowni do rąk kuriera i tu trzeba sprawdzić.

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@kamilofka zadzwoń na infolinię Inpostu i dowiedz się o co chodzi, może sprawa wyjaśni się od ręki, ale nie składaj reklamacji, to zadanie sprzedającego. 🙂

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#13 Ambasador#

@kostas11 W takim przypadku najlepiej zadzwonić do POPu w swoim mieście, niż na infolinię. 

Przesyłka trafia najpierw do POPu, zanim zostanie umieszczona w skrytce i tamci pracownicy mogą sprawdzić, co dzieje się z przesyłką, która jest na miejscu.

Wiola
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@kamilofka 

W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem infolinii: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy przygotować informacje takie jak: numer przesyłki, opis zawartości oraz numer telefonu kontaktowego.

oznacz moderatorów

gilbeert
#7 Wielbiciel#

Miałem podobną sytuację - otworzyłem pustą skrytkę w paczkomacie. Zgłosiłem telefonicznie do InPost, ale ani razu się do mnie nie odezwali. Przesyłka wróciła do nadawcy, jakbym w ogóle jej nie odebrał. Może i tak będzie w tym przypadku. Powodzenia. Mój wątek poniżej:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/zamiast-przesy%C5%82ki-pusta-skrytka-w-pa...

oznacz moderatorów

potek74
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich

Muszę opisać o moich przygodach z InPost z dnia 18.05 2021.

Kupuję dużo przez internet ale głównie na allegro , mam wykupionego smarta, tylko w ciągu ostatnich 15miesiecy zaoszczędziłem na przesyłkach związanych z allegro około 1500zł dzięki usłudze smart. Kilka dni wcześniej zrobiłem zakupy u trzech różnych sprzedawców.

W dniu 18.05 w śledzeniu przesyłek InPost przeczytałem że wszystkie trzy przesyłki są w dostarczeniu do paczkomatu. Ucieszyłem się że nie trzeba będzie chodzić wiele razy żeby je odebrać.. Około godziny 18 dostałem sms że w jednej że skrzynek są dwie przesyłki z dwóch różnych sklepów. Mój syn poszedł do paczkomatu odebrał dwie paczki z jednej skrzynki. Po otwarciu paczek okazało się że zawartość paczek zgadza się z tym co miało być, ale zacząłem się zastanawiać dlaczego trzecia paczka nie dotarła razem z pozostałymi. No i jakie było moje zdziwienie kiedy w śledzeniu drogi trzeciej paczki która do mnie nie dotarła, pojawiła się informacja że przesyłkę odebrałem. Zacząłem sprawdzać nr. paczek i okazało się że jedna z numerów przesyłek ( paczka którą odebrałem ) to paczka która jest w dostarczeniu, a paczka którą rzekomo odebrałem to paczka która faktycznie do mnie nie dotarła. Jeszcze tego samego dnia czyli 18.05. zadzwoniłem do InPost, poradzono mi żebym poczekał do następnego dnia, bo kurier pewnie włoży trzecią paczkę jutro. Następnego dnia kurier nie dowiózł paczki do paczkomatu bo według mnie już jej nie miał ponieważ przypadkowo 18.05 paczkę włożył komuś innemu do skrzynki. Skąd to wiem, wiele razy przechodząc koło tego paczkomatu gdzie ja miałem odebrać swoje przesyłki widziałem jak odbywa się wkładanie paczek do skrzynek. Kurier wywala z samochodu wszystkie paczki na trawnik przed paczkomatem, potem otwiera kilka drzwi od skrzynek i wrzuca je do nich. O ile ktoś zamawia jedną paczkę to wtedy myślę ze nie ma problemu, ale w moim przypadku kiedy w jednym dniu przyszły do mnie trzy paczki kurier najprawdopodobniej zeskanował paczkę której nie mam ( a według śledzenia przesyłki odebrałem ) i wrzucił przypadkowo do innej komory w paczkomacie. Zadzwoniłem do InPost opowiedziałem całe zdarzenie , zostało przyjęte oficjalne zgłoszenie i dowiedziałem się że jeżeli do jutra czyli 19.05 do godzin wieczornych nikt się do mnie nie odezwie z InPost mam złożyć reklamację. Myślę że w tym przypadku ewidentnie zawinił kurier ja straciłem 158zł i ich już pewnie nie odzyskam ponieważ teoretycznie odebrałem paczkę. Szkoda że osoba do której omyłkowo została wrzucona moja paczka nie była na tyle uczciwa że chociaż nie zadzwoniła do mnie żebym odebrał od niej paczkę. Od paczkomatu mieszkam zaledwie 600 metrów.

Nie wiem co mogę jeszcze zrobić żeby odzyskać paczkę, teraz to wygląda tak jakbym to ja oszukiwał. Jak dotąd nigdy nie miałem takiego zdarzenia, mimo że usługa allegro smart kusi oszczędnościami na przesyłkach będę musiał się zastanowić nad dalszym korzystaniem z tej formy dostarczania paczek. Widzę że jest coraz większy obrót na tych paczkach ale proporcjonalnie do teko i bałagan. Przepraszam że tak dużo piszę ale skończyły mi się pomysły na rozwiązanie tego problemu.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@potek74 

W celu dokładniej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl

Prosimy o podanie w zgłoszeniu numerów przesyłek, których sprawa dotyczy oraz numeru telefonu do kontaktu. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 w temacie multiskrytki.....

@potek74 - zamawiasz do multiskrytki = masz kłopoty.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#13 Ambasador#

@pinsplash Z multiskrytką dotąd problemów nie miałam. Nawet się uczieszyłam, że mogę odebrać trzy przesyłki za jednym zamachem otwierając tylko jedną skrytkę.

Od kiedy mam aplikację, skrytki otwieram zdalnie. Problemem pozostaje wciąż infolinia, na której nie wie lewica, co robi prawica, co poniżej opisałam.

Wiola
oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

@pinsplash 

zamawiasz do multiskrytki = masz kłopoty.

Z tego można wnioskowac, że kupujący może mieć wybór: multi- lub zwykła szafka.

Czy tak jest?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@exoryna Dowiadywałem się kiedyś i podobno multiskrytkę można "zablokować"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

potek74
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich

Po opisaniu mojego problemu i skorzystaniu z adresu który otrzymałem od Eksperta InPost zgłosiłem mój problem z paczką której nie było w skrytce.

Muszę przyznać że od samego początku zostałem potraktowany bardzo poważnie, przeprosin nie było końca ale co najważniejsze dzisiaj dotarła do mnie paczka (po 6 dniach od zaginięcia). Nie wiem jaka była przyczyna myślę że to czynnik ludzki lub jakiś problem z procedurami wkładania paczek do multi skrytek. Dziękuję pracownikom InPost którzy pomogli odnaleźć moją paczkę.

Pozdrawiam wszystkich.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#13 Ambasador#

@InPost No, to muszę napisać, że z Waszą infolinią nie jest tak kolorowo, jak Państwo piszą. 

  • Nie otrzymałam kodu odbioru (wówczas nie korzystałam jeszcze z aplikacji). Dzwoniłam na infolinię - tak, zaraz prześlemy i co? Nic. Kodu nie otrzymałam. Pomógł dopiero kontakt ze strony sprzedawcy.

 

  • Po zainstalowaniu aplikacji nie otrzymałam kodu aktywacyjnego na mój telefon. Dzwoniłam na infolinię. Pracownicy zapewniali, że będzie i nie było. Próbowano wmawiać mi, że mam problem z internetem, którego nie miałam. Resetowałam telefon i nic się nie zmieniło. Pomógł tylko inny numer telefonu, dzięki któremu mogę odbierać przesyłki zdalnie.

 

  • Przesyłkę zwrotną z kodem zwrotu i z ostrożności adresem moim i odbiorcy umieściłam w skrytce. Nie wiem, jak to możliwe, ale do zajętej skrytki z moją przesyłką kurier włożył przesyłkę do odbioru dla obcej osoby. Odbiorca wyjął swoją i moją, którą mi zwrócił. W przypadku podania jedynie kodu zwrotu, jak piszecie, bo wystarczy, przesyłka bezpowrotnie by zaginęła. Prośby na infolinii o nadanie kolejnego numeru zwrotu i otwarcia innej skrytki się nie powiodły. Pomimo, że błąd leżał po Waszej stronie, pomocy nie uzyskałam i dałam sobie spokój. Tak, więc nie zachwalajcie tak infolinii, bo ja nic nie wskórałam. Zapłaciłam za Wasz błąd, a nawet słowa przepraszam nie usłyszałam.
Wiola
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Wioletta2701 

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. W przypadku wystąpienia podobnych sytuacji zachęcamy również do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy lub mailowo na adres pomoc@inpost.pl Każdą zgłoszoną sprawę postaramy się zweryfikować.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#13 Ambasador#

@InPost Dziękuję za informację. W moim przypadku nieodzowna była natychmiastowa pomoc, więc zadzwoniłam na infolinię. Pomocy niestety nie otrzymałam. 

Dodam tylko, że tłumacząc pracownikom; z infolinii, a następnie z działu technicznego, że nie otrzymałam kodu odbioru przesyłki, ci wciąż domagali się kodu odbioru lub usiłowali mi wmówić, że mam coś nie tak z moją skrzynką mailową 😒 Sprawdzałam folder spam i tam nic nie było, a robię to za każdym razem, gdy nie dostaję wiadomości. Tłumaczyłam, że proszę o wygenerowanie kodu odbioru, bo go nie otrzymałam. To tylko przykład, jak pracownicy nie powinni podchodzić do sprawy. Podałam numer przesyłki, adres mailowy, przedstawiłam się i nic. Nie dąsam się, bo jest mi z Wami InPostem po drodze. Te paczkomaty, sposób odbierania i nadawania przesyłek jest genialnym pomysłem. Od tamtego czasu, odpukać problemów nie mam 🙂

Wiola
oznacz moderatorów