anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Idź do rozwiązania
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
83 ODPOWIEDZI 83
pulkownik66
#19 Nestor#

@jarekw1970byd napisz do sprzedającego https://allegro.pl/dyskusje/nowa  -/nie zamykaj dyskusji dopóki problem nie zostanie rozwiązany/ zazwyczaj to działa na sprzedających,a po 24h odezwie się też pracownik Allegro i ci pomoże.

oznacz moderatorów
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

Próbowałem otworzyć dyskusję ale po wyborze zamówienia mam komunikat:

Nie możesz zgłosić problemu do tego zamówienia, ponieważ zostało ono anulowane

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@jarekw1970byd Przekazałam już prośbę do odpowiedniego zespołu w Twojej sprawie. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@jarekw1970byd Otrzymałeś od nas wiadomość mailową w sprawie tej transakcji, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

Niestety nie widzę maila (spam sprawdzałem)

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@jarekw1970byd Wczoraj około godziny 18:00 powinieneś otrzymać wiadomość od nas. Sprawdź proszę czy dotarła.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

Tak, dostałem. Dzięki.

oznacz moderatorów
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

Parę dni temu otrzymałem maila, że mam poczekać do środy na zwrot pieniędzy od sprzedawcy. Jest czwartek a nadal niema ze zwrotu.

Chciałem ponownie wypełnić wniosek w POK ale na liście zamówień nie ma zamówienia o które chodzi.

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Nr sprawy 10372428.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@jarekw1970byd Otrzymałeś informację:

"Pamiętaj, aby odpowiedzieć na tę wiadomość, jeżeli sprzedający nie udokumentuje zwrotu środków do środy, Twój wniosek zostanie rozpatrzony ponownie".

W związku z tym proszę Cię o wysłanie maila tak, jak zalecił Ci konsultant.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
MICHALEK684
#8 Zapaleniec#

Ma ten sam problem. Termin zwrotu minął 5 dni temu. 

oznacz moderatorów
MICHALEK684
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem. Allegro blokując możliwość otwarcia dyskusji olewa kupujących. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@MICHALEK684 Opisz problem, All nie blokuje otwarcia dyskusji, może anulowałeś zakup.

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów
MICHALEK684
#8 Zapaleniec#

Zakup anulowany i mija 5 dzień od terminu zwrotu.Upomniałem się po 14 dniach. Sprzedawca twierdził że zapomniał, dużo na głowie... I od tego czasu lecą kolejne dni (5). Brak możliwości otwarcia dyskusji bądz ostrzeżenia innych kupujących przed takimi praktykami oszustów jest olewaniem kupujących przez Allegro. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@MICHALEK684 Dyskusję możesz rozpocząć, jeśli nie minęło jeszcze 180 dni od zakupu. Nie dotyczy to transakcji anulowanych przez nasz system.

Podaj mi numer oferty, o której piszesz.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
MICHALEK684
#8 Zapaleniec#

10140087032

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@MICHALEK684 Dziękuję. Wysłaliśmy wiadomość do sprzedajacego. Mam nadzieję, że zmotywuje go to do szybszego zwrotu pieniędzy.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
MICHALEK684
#8 Zapaleniec#

Dalej czekam... to już z chińczykami idzie się dogadać szybciej....

oznacz moderatorów
mk_skate
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem co koledzy powyżej. Anulowałem zakup i od miesiąca nie otrzymałem pieniędzy. Dyskusji nie mogę rozpocząć bo anulowałem zakup. Ze sprzedającym nie ma kontaktu.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@mk_skate czy chodzi o zakup w ofercie: 10462580115? 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów