anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Idź do rozwiązania
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
85 ODPOWIEDZI 85
ZbieramPuzzle
#7 Wielbiciel#

Tak to wyglada w telegraficznym skrocie. Te opcje sprawdzalem juz wczesniej ale nie byla dostepna, dlatego napisalem na forum, aby zasiegnac informacji, bo kto ma mi zwrocic pieniadze. Termin zwrotu minal juz ponad 10 dni temu, a sytuacja w zaden sposob nie posunela sie do przodu.

 

zwrot.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@ZbieramPuzzle dziękuję za przesłanie zrzutu. Sprawdziłam to i sprzedający otrzymał Twoją wpłatę. My również nie możemy założyć dyskusji do anulowanego zamówienia, ale proszę skontaktuj się z nami tutaj. Pomożemy wyjaśnić tą sprawę i na pewno odzyskasz swoją wpłatę.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Pawell_77
#7 Wielbiciel#

Tak, teraz wszystko się zgadza. Bardzo dziękuję za pomoc !

oznacz moderatorów
monicz3k
#7 Wielbiciel#

@la_nika czy sprzedający odezwal się w mojej sprawie?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@monicz3k dzisiaj poprosiłam o wysłanie upomnienia Sprzedającej i umożliwienie Ci wystąpienia o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujacych, widzę że otrzymałaś e-maila w tej sprawie od mojej koleżanki. Sprzedająca wciaż nie dokonała zwrotu i nie skontaktowała się z Tobą, więc proponuję abyś jutro jeśli wciąż się nie odezwie skorzystała z POKa, aby to zrobić wypełnij proszę ten formularz

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
sara211
#2 Obserwator#

Mam podobny problem za sprzedającym [edycja]. Z sprzedawcą brak jakiegokolwiek kontaktu. Najpierw w ogóle nie zabierał się za wysyłkę zamowienie, a był to prezent urodzinowy, telefony nie są odbierane, maile I SMS-y pozostają bez żadnej odpowiedzi, a ja nie mam żadnej możliwości wyegzekwowania moich pieniędzy, a minęło ponad 3 tygodnie. Proszę o pomoc. 

BF0FDB12-E75E-4BA1-81C1-4487D77F2E20.png

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@sara211, w tej sytuacji warto założyć Sprzedającemu Dyskusję. Aby to zrobić, kliknij tutaj. Po założeniu Dyskusji, Sprzedający ma 24 godziny, aby w niej odpowiedzieć - z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy. Jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi po tym czasie, możesz poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Client:86693037
#7 Wielbiciel#

witam, mam podobny problem , sprzedawca po anulowaniu nie chce zwrocic pieniedzy, wykreca sie jakismis problemami z allegro i rzada numeru rachunku bankowego , co mozna z tym zrobic. dlaczego nie ma zadnego zabezpieczenia dla tych co kupuja i pozwala sie sprzedawca wyludzac dane od klientow ?

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:86693037, czy możesz podać numer zamówienia, o którym mówisz? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Client:86693037
#7 Wielbiciel#

Nr 76180b71-c16f-11eb-8893-a32c8e364afd

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:86693037, dziękuję. Zachęcamy sprzedających do zwrotów bezpośrednio przez Allegro Finanse. Zdarza się jednak, że nie mają oni wystarczającej ilości środków na saldzie - wówczas zwrot może przyjść bezpośrednio na rachunek bankowy kupującego.

Takie sytuacje mają miejsce podczas zwrotu towarów - gdy kupujący wypełnia formularz zwrotu, jest proszony o podanie numeru rachunku (nie możesz pominąć tego kroku), a dane te są automatycznie przesyłane do sprzedającego. Może on wówczas wybrać metodę zwrotu - mimo to, większość zwrotów odbywa się przez Allegro Finanse.

Sprzedający zlecił zwrot 30.05 na ten sam rachunek bankowy, z którego zapłacono za zakup. Widzę, że płaciłeś BLIK-iem - może się zdarzyć, że zwrot będzie widoczny z datą wpłaty.

Sprawdź proszę swój rachunek bankowy (sprawdzając wpływy z datą tego zakupu na Allegro). Jeśli będziesz miał problemy z jego znalezieniem, skontaktuj się z nami przez ten formularz. Prześlemy Ci potwierdzenie zwrotu.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Client:86693037
#7 Wielbiciel#

Pieniadze dotarly dzisiaj na moj rachunek, dziekuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:86693037, super, cieszę się, że sprawę udało się wyjaśnić. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
ImLegend94
#8 Zapaleniec#

@mr_oma 

Witam, przedwczoraj tj 9.06.21 miałem podobną sytuację zakupiłem przedmiot (nr oferty: 0598478224) i musiałem anulować zakup dnia 10.06.21, dostałem mail do allegro, że niedługo moje środki zostaną zwrócone, dostałem też takie powiadomienie w swojej aplikacji bankowej. Niestety do dej pory środków nie odzyskałem. Kontaktowałem się poprzez kontakt allegro i dostałęm odpowiedź z potwierdzeniem, że zwrot środków został wykonany poprawnie poprzez allegro finance. Moje pytanie jaki jest czas oczekiwania na taki zwrot po otrzymaniu takiej wiadomości? Pozdraiwam

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@ImLegend94, widzę, że za zakup płaciłeś BLIK-iem, a środki zostały zwrócone wczoraj. Standardowo (jeśli nie ma żadnego problemu po stronie banku), taki zwrot jest księgowany przez bank w następnym dniu po zaksięgowaniu sesji rozliczeniowej.   

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
ImLegend94
#8 Zapaleniec#

Dziś rano dzowniłem w tej sprawie do banku i konsultant sprawdzał moje konto i nie było tam żadnego uznania na moje konto, jedynie została zaksięgowana moja płatność na rzecz sprzedawcy, a ja nadal nie odzyskałem środków.

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@ImLegend94, widzimy, że ten zwrot miał miejsce. W korespondencji mejlowej otrzymałeś jego potwierdzenie. Jeśli do poniedziałku nie będziesz widział tych środków na koncie, najlepiej abyś udał się do banku z wydrukowanym potwierdzeniem zwrotu. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
ImLegend94
#8 Zapaleniec#

@mr_oma Rozumiem, dziękuję.

oznacz moderatorów
ImLegend94
#8 Zapaleniec#

@mr_oma Pieniądze zostały zwrócone na konto ostatnim przelewem. Dziękuję slicznie za pomoc. 

oznacz moderatorów
zbigniew00710
#2 Obserwator#

Witam, również nie dostałem zwrotu od sprzedającego. Chciałem otworzyć dyskusje ale nie mogę, bo zamówienie zostało anulowane. 

oznacz moderatorów