anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Idź do rozwiązania
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
85 ODPOWIEDZI 85
Shiro7w7
#4 Eksplorator#

Ja również mam problem ze zwrotem pieniędzy. Anulowałam zamówienie dzień po zakupie (24 czerwca) i do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Dziwi mnie fakt że allegro daje sprzedawcy aż 14 dni na zwrot moich pieniędzy.

Nieuczciwy sprzedawca to [edycja]

Nr zamówienia: db33d151-d43a-11eb-82c3-fd7261bfdd4c

Pisałam do sprzedawcy - bez odpowiedzi. Na telefony również nie raguje. 

Ja to widzę tak że po prostu ta cwana Pani przywłaszczyła siebie moje pieniądze...

 

Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.

oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

@Shiro7w7 

Dziwi mnie fakt że allegro daje sprzedawcy aż 14 dni na zwrot moich pieniędzy.

To nie Allegro daje - to Ustawodawca.

oznacz moderatorów
Shiro7w7
#4 Eksplorator#

No OK. Ale to nie zmienia faktu że sprzedawca miał wystarczającą ilość czasu w takim razie, aby się ogarnąć i oddać moją płatność. Anulowałam zamówienie dzień po jego opłaceniu ( poniżej 24h ). Sprzedawca nawet nie zdążył przygotować go do wysyłki...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Shiro7w7 Skontaktowaliśmy się już ze Sprzedającym w sprawie Twojego zwrotu, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację tak szybko jak tylko to możliwe. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Shiro7w7
#4 Eksplorator#

OK. Dziękuję bardzo. Czekam na info 🙂

oznacz moderatorów
zielony700
#7 Wielbiciel#

Mam podobny problem zapłaciłem natychmiast i anulowalem zakup zanim sprzedający go nadal na moje wiadomości l teraz sprzedający nie odpowiada proszę o pomoc allegro

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@zielony700 Sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty. Jeśli nie otrzymasz go w terminie, odezwij się tutaj ponownie. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
zielony700
#7 Wielbiciel#

Witam sprzedawca nie zwrocil mi pieniendzy po uplywie 14 dni prosze o pomoc byl to zakup telefonu wartosc 2499zl Identyfikator platnosci [b977ffa1-db83-11eb-8292-d36c87b11855]

oznacz moderatorów
zielony700
#7 Wielbiciel#

Nr zamowienia b6165e11-db83-11eb-a272-bd2d42bf44b1

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@zielony700, wyjaśniam tę sprawę. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@zielony700, skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym - otrzymałeś od nas wiadomość mejlową w tej sprawie.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
zielony700
#7 Wielbiciel#

Witam zwrotu pieniendzy nadal nie ma po państwa reakcji do sprzedającego minęły już od tego dwa dni robocze

 

oznacz moderatorów
zielony700
#7 Wielbiciel#

Czy w związku z tym że nie otrzymałem zwrotu pieniendzy od sprzedającego allegro się tym zajęło bo nie wiem co mam teraz robic

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@zielony700 Przepraszam Cię za zainstaniałą sytuację. W przeciągu pół godziny otrzymasz od naszego pracownika wiadomość mailową w swojej sprawie, dlatego proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
adzian1994
#7 Wielbiciel#

Witam, mam ten sam problem, wczoraj minęły 14 dni od anulowania zamówienia i środki nie zostały zwrócone. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego ze sprzedającym. Nr zamówienia 982db2f1-df33-11eb-9f62-4d0f8ee86cb9

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@adzian1994 sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, napisaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie. Sprzedający został upomniany. Daj proszę znać, czy udało się rozwiązać problem - mam nadzieję, że sprawa będzie miała szybko pozytywny finał 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
adzian1994
#7 Wielbiciel#

Nawiązałem kontakt ze sprzedającym, właśnie puścił przelew na konto 

oznacz moderatorów
MichaelCEZAR
#7 Wielbiciel#

Witam,

Również nie otrzymałem zwrotu środków od sprzedającego za anulowany zakup. Zgłosiłem się już raz do sprzedającego, nie otrzymałem pieniędzy ani odpowiedzi. Dzisiaj zrobiłem to po raz drugi, minęły już 22 dni od anulowania zakupu. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@MichaelCEZAR poprosiłam o wysłanie upomnienia do Sprzedającego, jeżeli to nie przyniesie rezultatu będziesz mógł skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
Sarbin_94
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem.. 

Anulowany zakup opłacony PAYpo jednak sprzedający nie odeslal kwoty i musialem opłacić towar sam zeby nie dostać dodatkowych odsetek... Oplacilem zakup i wyslalem maila do sprzedającego z prosba o zwrot pieniedzy niestety nie otrzymalem odpowiedzi ani kasy.

Dyskusji otworzyć nie moge i jestem w plecy 82zł..

Screenshot_20210726_231555_pl.allegro.jpg

Screenshot_20210726_231537_pl.allegro.jpg

Screenshot_20210726_231511_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów