anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony (przysłany uszkodzony) towar.

Idź do rozwiązania
pollytaglia
#8 Zapaleniec#

Szanowni Państwo,  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ , bezskutecznie próbuję odzyskać środki za zwrócony (przysłany zepsuty)  towar. Mam otwartą dyskusję ze sprzedającym, natomiast jest to monolog, w którym uczestniczy tylko allegro, informując sprzedającego o ew. sankcjach nałożonych na konto. Sprzedający zniknął jednocześnie zakończywszy wszystkie swoje aukcje. Pytanie jak w takim przypadku odzyskać środki. Towar został odesłany 23 czerwca a więc ponad miesiąc temu. Wygląda to na oszustwo internetowe. Proszę o pomoc.

Nr. zamówienia: 2211a851-c5e4-11eb-95bb-57424543e728

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

@pollytaglia Zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Pieniądze odzyskasz. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów
pollytaglia
#8 Zapaleniec#

Nie mogę oznaczyć dyskusji jako nierozwiązana. Dyskusja zakończona i świeci się jako rozwiązana...

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pollytaglia W tej sytuacji złóż wniosek do POK bez zamykania Dyskusji jako nierozwiązanej. Możesz też poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a o ponowne otwarcie Dyskusji i wtedy zamkniesz ją jako nierozwiązaną.

Nie zamykaj Dyskusji jako rozwiązanej przed ostatecznym załatwieniem sprawy i nie porzucaj Dyskusji, bo wtedy Allegro ją zamyka jako rozwiązaną.

oznacz moderatorów
pollytaglia
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to, że się udało. Pozdrowienia!

oznacz moderatorów
pollytaglia
#8 Zapaleniec#

Jedyny przycisk jaki był widoczny to "zakończ dyskusję". Co mam robić?

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@pollytaglia, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja - widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie mejlowo. Wkrótce otrzymasz odpowiedź. Nie martw się, nie zostaniesz bez pomocy.  

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów