Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam mały problem, w dwóch przelewach zrobiłam błąd w TYTULE WPŁATY na PayU, zjadło mi cyferki.
Numer konta i kwota są prawidłowe ale w tytułach wpłat brakuje cyferek, inne przelewy (z innych zakupów) są ok, wpłaty doszły wczoraj a dwa zakupy wiszą na OCZEKUJEMY WPŁATY.
Wpłata była przelewem tradycyjnym z poczty.
Co teraz zrobić aby pchnąć te przelewy do przodu?
Dziwna sprawa wyszła, albowiem wczoraj wieczorem gdy wszystkie przelewy poszły to aukcje miały wpisy OPŁACONE, także ta z błędnymi tytułami wpłaty a dziś rano status zmienił się na NIEOPŁACONE.
@piimaa Cześć. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@piimaa Zazwyczaj jest tak, że przelew tradycyjny z błędem w tytule przelewu nie dochodzi do sprzedawcy i zawiesza się w Allegro Finanse. Wtedy nikt nie wie, co się z nim dzieje - kupujący i sprzedający. Zaniepokojony kupujący musi wtedy pisać do Allegro, podawać dane tego przelewu, a wtedy Allegro Finanse lokalizuje wpłatę i przekazuje sprzedawcy lub zwraca ją kupującemu.
Wysłałam do allegro (napisz do nas) ale chyba źle mnie zrozumieli ( zgłoszenie nr "18904781" [ ref:_00D24aE05._5003VKMX8J:ref ]
Do PayU z formularza też poszło i ... na razie cisza.
Identyfikatory płatności:
@piimaa Wracam z odpowiedzią, dziękuję za cierpliwość. Obie płatności nie zostały zrealizowane. Kontynuuj proszę korespondencję w sprawie numer 18925221 i podaj tam dane do zwrotu: imię, nazwisko i numer rachunku. Jeśli chcesz otrzymać zwrot przekazem pocztowym, podaj imię, nazwisko, adres, miejscowość, kod pocztowy. Załącz też potwierdzenie przelewów.
Po podaniu kont do zwrotów PayU milczy. Nie ma też odpowiedzi na reklamację 03173333. Po prostu cisza, zero jakiejkolwiek reakcji.
Już wszystko załatwione. Dzękuję za interwencję i za szybką interwencję ludziaszkom z allegro takim jak:
ko-alka, Katarzyna Pochodyla, Weronika Keska, Klaudia Wegiel, Marek Grzelak,
oraz panu Danielowi Lewandowskiemu z firmy PayU Polska.