anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku, kiedy sprzedawca nie chce uznać reklamacji?

Idź do rozwiązania
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

  @mr_oma @la_nika @nat_not @@dzień dobry chciałam przedstawić następującą sprawę i sytuację jakiś czas temu złożyłam reklamację na dany sprzęt i go wysłałam wady oczywiście powstały nie z mojej winy ponieważ firma zajmuje się sprzedażą po leasingowych i używanych sprzętów więc jestem w przekonaniu iż do mnie też został wysłany taki samo bo niespełna miesiącu z niego korzystania już wystąpiły wady w naszywane po sprzedawcy o reklamacji wymiany na nowy jedynie na nowy ponieważ nie uważam aby można było jednorazówkę naprawić pełnowartościowy i dobrej jakości sprzęt nie psuje się w przeciągu miesiąca od prawidłowego użytkowania go sprzedawca kłóci się ze mną cały czas i wmawia mi że z mojej winy powstało rady to wierutne i absolutnym kłamstwem na który się nigdy nie zgodzę nie pozwolę sobie mówić nieprawdę jeśli bym była chociaż w jednym procencie winna nigdy bym nie złożyła reklamacji walczę tylko o sprawiedliwość i o to mi się w ramach reklamacji należy po prostu o wymianę na nowy sprawnie działający lub zwrot gotówki dyskusja prowadzona ze sprzedawcą na Allegro i wysyłanie prośby z pomocą po serwisu Allegro mało skutkuje ponieważ sprzedawca cały czas dostaję przy swoim ja swojego nie odpuszczę ponieważ wiem że nie jestem winna i chcę jedynie ewentualnie sprawnie działający sprzęt taki jaki dostał w miarę na początku po otrzymaniu przesyłki. Jak dalej tą sprawę potoczyć bo już po prostu nie da się tego słuchać i czytać nie będąc w inną jak ktoś próbuje wcisnąć wmówić mi kit że cokolwiek powstało z mojej winy przyczyny nic nic a nic nawet w pół procencie nie było przyczynione z mojego powodu. poza tym opinie na stronie sprzedawcy świadczą same za siebie i nie jestem pierwszą osobą z którą tak pokrywają próbując wmówić imwina że to klient uszkodził sprzęt jest to z jego przyczyny na stronie widać po komentarzach iż jak to jeden klient nazwał Ja też to tak nazwałam że robi się po prostu z nas kupujących kretynów i próbuję grać na zwłokę już może a kupujący dla sobie mówić nieprawdę no niestety nie jestem winna więc walcz o swoje Nie stać mnie po raz kolejny wyrzucić pieniędzy w błoto ponieważ sprzęt był zakupiony aby z niego korzystać przynajmniej przez okres dwuletni tak jak trwa czas do składania reklamacji no niestety po miesiącu co jest dla mnie wielkim szokiem po miesiącu prawidłowego użytkowania o mało powiedziawszy ten bubel o mało się nie rozpadł pytanie jak jak jeszcze raz jak prawidłowo użytkowany sprzęt połowy masy która jest maksymalna zalecana do korzystania z niego mogły po miesiącu wystąpić jakiekolwiek wady platforma działa głośno a na początku gdy ją otrzymałam nie wydawała takich dźwięków i odgłosów nie da się spokojnie korzystać z niej po prostu domownicy się skarżą iż jest to zbyt głośny dźwięk kolejna woda taka iż pracuje nierównomiernie mimo wybranej maksymalnej jednakowej prędkości wibracji mało tego powstało na niej jakiekolwiek uszkodzenia typu zarysowanie i pęknięcia na obudowie co właśnie zostaje mi w mówione a ja się do tego nie przyczyniłam nawet grama. Co dalej z takim sprzedawcą cwaniakiem który robi z klientów **piiip**ów i nie chcę uznać reklamacji która bez dwóch zdań powinna być rozpatrzona ponieważ nie powstała z winy klienta

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
xyz96
#21 Demiurg#

@malwa5_1987 Zakończ Dyskusję jako NIEROZWIĄZANĄ i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

Sprzedawca otrzyma info o złożonym wniosku, wie, że grozi to nałożeniem ograniczeń na konto, więc prawdopodobnie pozytywnie rozpatrzy Twoją reklamację przed wypłatą rekompensaty.

oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

Czyli takie byłoby najstosowniejsze i najlepsze wyjście w tym przypadku ponieważ naprawdę nie widać jakiejkolwiek przy ty nadziei na to aby skończyło się pozytywnie rozpatrzone reklamację ze strony sprzedawcy no wypiera on się wszystkiego po prostu walka z wiatrakami cały czas próbuje mi wkręcić i wmówić nie moją winę dostałam od początku nie najlepszej jakości towar tylko że nie miałam powodu do reklamacji składać jej w pierwszych dniach po otrzymaniu przesyłki ponieważ działał on dobrze przez miesiąc tak jak tutaj nastąpiły wady i od razu reklamację Złożyłam to nie jest ich pierwsze zagranie w stosunku do kupującego ponieważ opinie na ich stronie świadczą same za siebie że już potraktowali w ten sam sposób kilku klientów też próbując mówić im coś czego nie zrobili. chciałam oczywiście polubownie dobrowolnie rozwiązać ten spór ze sprzedawcą ale nawet Allegro widzę w tym nie pomaga wysyła wiadomości do sprzedawcy i że ma się ustosunkować i za każdym razem w odpowiedzi nadal przedstawia że to moja wina i reklamacji nie uznaje więc ja już nie będę grać dłużej na zwłokę ponieważ wystarczająco dużo czasu zmarnowali mi tym jak musiałam odesłać towar czekałam na sprawdzenie w ich niby w serwisie który nie wiem czy w ogóle mają teraz jeszcze trwa dyskusja już jakiś czas więc po prostu jestem dużo czasu w plecy gdzie potrzebny mi był ten sprzęt i nie miałam jak kupić następnego ponieważ pieniądze nie zostały mi zwrócone ani nie dostałam nowego sprzętu więc przez tyle czasu już nie mogę z niczego korzystać a jest mi on naprawdę potrzebny chodzi tutaj omoje problemy zdrowotne dlatego w takim celu ten towar został zakupiony aby mi pomóc więc już przez ten czas gdy go nie używam ponownie moje bóle które podczas używania tego towaru były mniejsze na nowo teraz powracają gdy go nie używam. To już też w takim przypadku należy mi się rekompensata za moje problemy zdrowotne iż wydłużają czas a ja nie mam sprzętu aby z niego korzystać Nie mam też pieniędzy które ponownie mogę wydać aby zakupić inny sprzęt na pewno już u innego sprzedawcy. 

Tak więc moje pytanie w pana kierunku brzmi iż jeśli Allegro nie może już nic wskórać poprzez odpowiedzi do sprzedawcy a on nadal się wypiera po prostu jedynie w tym przypadku zostaje mi zakończenie dyskusji tak i wypełnienie formularza w programie ochrony kupujących? uważa pan że pozytywnie zostanie moja rozpatrzona prośba poprzez zgłoszenie tego formularzu po prostu ja walczę tylko o prawdę i o to co w ramach reklamacji należy się klientowi. Nie można na skupujących traktować jak kretynów i **piiip**ów coraz częściej postępować tak jak tutaj w moim przypadku.

oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

Moja odpowiedź do pana wypowiedzi i następujące pytanie przedstawiłam poniżej może pan odpowiedzieć  @mr_oma @la_nika @nat_not @@

oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mógłby ktoś jeszcze wypowiedzieć się pod opisem mojej sprawy czy tylko ta jedna odpowiedź przez pana jest wystarczająca i począć takie kroki i działania aby wystarczyły do rozwiązania konfliktu który nadal trwa ze sprzedawcą czy jeszcze coś innego ktoś może podpowiedzieć czy to co pan wypowiedział jest wystarczające i tak zacząć działać w ten sposób?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@malwa5_1987 Pracownik Allegro wypowiedział się w trwającej między Tobą a Sprzedającym dyskusji dwie godziny temu. Na ten moment nie mogę zagwarantować Ci, że wniosek do Programu Ochrony Kupujący będzie rozpatrzony pozytywnie. Najlepszym rozwiązaniem obecnej sytuacji będzie kontynuowanie dyskusji ze Sprzedającym. Nasz pracownik poprosił Sprzedającego o przedstawienie ostatecznej decyzji reklamacyjnej, dlatego poczekajmy proszę na jego odpowiedź.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  oczywiście że czekam na odpowiedź bo widziałam że Allegro cały czas wypowiada się w mojej sprawie ponieważ proszę ich cały czas o pomoc. Ta dyskusja trwa już ze sprzedawcą jakiś czas i nie widać pozytywnego zakończenia rezultatu sprawy. Jest to błędne koło ponieważ wspierają oni nieprawdę na moją niekorzyść. Jedynie chce aby towar został wymieniony mi na nowy i na tym sprawa się kończy. Całyczas podważają wypowiedzi pracowników Allegro i nie wypowiadają się konkretnie i rzeczowo w danej sprawie, gry Allegro tłumaczy im iż reklamacje z tytułu rękojmi są przez 2 lata a od wydania towaru jeśli w ciągu roku wada się ujawni uznaje się ją jako ukrytą w dniu wydaniu towaru. nic nie rozumieją nic do nich nie trafia, dalej obstawiają przy swoim czyli braku racji której nie mają. Ja już wyraziłam jasno iż nie jestem nawet w pół procencie winna jakiekolwiek wady która ujawniła się w danym towarze, a oni tego nie rozumieją i podważają moje zdanie. cały czas dyskusja trwa próbujemy proszę też o pomoc pracowników Allegro ale wszystko schodzi na niczym. W takim wypadku pewnie niedługo będę musiała zakończyć dyskusję i uznać ją jako NIEROZWIĄZANĄ oraz wystąpić z formularzem do POK. takich nieuczciwych sprzedawców powinno traktować się krótko i bez skrupułów bo oni też ich nie mają. jestem pierwszą osobą którą tak potraktowali bo z opinii innych klientów też wynika że pogrywali z nimi podobnie. moje pytanie brzmi jak długo jeszcze mam prowadzić tą dyskusję która nie zdaje rezultatu i nie widzę poprawy aby pozytywnie doszło do skutku i jej zakończenia? Ponieważ ta dyskusja trwa już prawie 2 tygodnie.

oznacz moderatorów
gierland
#12 Orędownik#

Zachęcam do używania znaków interpunkcyjnych, szczególnie takich jak kropka i przecinek.

Zdecydowanie łatwiej będzie cię zrozumieć i z większą ochotą inni użytkownicy forum udzielą ci pomocy.

oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

Opisz ponownie swój problem tym razem używając znaków interpunkcyjnych bo trudno się zorientować (parafrazując klasyka) czy :
"Panowie, bydło pada !" czy może: "Panowie - bydło. Pada" 

oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  w mojej powyżej czyli ostatniej zamieszczonej wypowiedzi są kropki, czyli znaki interpunkcyjne, więc nie jest trudno zrozumieć. 

Zamieszcze jeszcze raz moją wypowiedź:

oczywiście że czekam na odpowiedź bo widziałam że Allegro cały czas wypowiada się w mojej sprawie ponieważ proszę ich cały czas o pomoc. Ta dyskusja trwa już ze sprzedawcą jakiś czas i nie widać pozytywnego zakończenia rezultatu sprawy. Jest to błędne koło ponieważ wspierają oni nieprawdę na moją niekorzyść. Jedynie chce aby towar został wymieniony mi na nowy i na tym sprawa się kończy. Całyczas podważają wypowiedzi pracowników Allegro i nie wypowiadają się konkretnie i rzeczowo w danej sprawie, gry Allegro tłumaczy im iż reklamacje z tytułu rękojmi są przez 2 lata a od wydania towaru jeśli w ciągu roku wada się ujawni uznaje się ją jako ukrytą w dniu wydaniu towaru. nic nie rozumieją nic do nich nie trafia, dalej obstawiają przy swoim czyli braku racji której nie mają. Ja już wyraziłam jasno iż nie jestem nawet w pół procencie winna jakiekolwiek wady która ujawniła się w danym towarze, a oni tego nie rozumieją i podważają moje zdanie. cały czas dyskusja trwa próbujemy proszę też o pomoc pracowników Allegro ale wszystko schodzi na niczym. W takim wypadku pewnie niedługo będę musiała zakończyć dyskusję i uznać ją jako NIEROZWIĄZANĄ oraz wystąpić z formularzem do POK. takich nieuczciwych sprzedawców powinno traktować się krótko i bez skrupułów bo oni też ich nie mają. jestem pierwszą osobą którą tak potraktowali bo z opinii innych klientów też wynika że pogrywali z nimi podobnie. moje pytanie brzmi jak długo jeszcze mam prowadzić tą dyskusję która nie zdaje rezultatu i nie widzę poprawy aby pozytywnie doszło do skutku i jej zakończenia? Ponieważ ta dyskusja trwa już prawie 2 tygodnie.

oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

@malwa5_1987 
Opisałaś swój problem następująco:
"jakiś czas temu złożyłam reklamację na dany sprzęt i go wysłałam wady oczywiście powstały nie z mojej winy ponieważ firma zajmuje się sprzedażą po leasingowych i używanych sprzętów więc jestem w przekonaniu iż do mnie też został wysłany taki samo"

To tak nie jest: że wady w używanych produktach nie powstają z winy użytkownika (a w nowych z jego winy) - jak mogłoby wynikać z Twojej wypowiedzi. Nie podałaś żadnych istotnych szczegółów trudno więc zająć obiektywne stanowisko w tej sprawie. Ale jeżeli to są Twoje jedyne argumenty przeciwko Sprzedającemu, to ja nie podjąłbym się obrony gdyby Sprzedający wystąpił z roszczeniami np. przeciwko Allegro gdyby zdecydowali się Oni przyznać Tobie rację.


P.S.
W Twojej pierwszej wypowiedzi doliczyłem się ponad pięciuset słów i trzech (3) kropek.
Mniej emocji - więcej szczegółów. W przeciwnym przypadku otrzymasz tylko porady o wątpliwej wiarygodności (szablony wklejane bez wiedzy o istocie problemu, które nie tylko mogą zupełnie nie odpowiadać konkretnej sytuacji (więc niekoniecznie pomogą) ale w skrajnych przypadkach mogą wręcz zaszkodzić Kupującemu, który zdecyduje się wykorzystać je w praktyce).

oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

tak możliwe że jest mało znaków interpunkcyjnych ale jeśli jest dużo do przedstawienia, to nie sposób aby pisać natna klawiaturze,po prostu łatwiej jest włączyć na pisanie głosowe ,gdzie automatycznie zapisuje to co mówimy .niestety pisanie takientakie używa kropek ani przecinków chociaż możemy w tym pomóc gdzie niegdzie je stawiając. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  . co prawda Może mało było tych znaków interpunkcyjnych ale zauważył pan najistotniejsze kwestie o jaki problem mi chodzi. tak przedstawiam jeszcze raz że po prostu winy nie zostały w ani jednym procencie poczynione z mojej strony, i wady które zostały i są w towarze , nie są zrobione przeze mnie ponieważ nawet nie wiedziałabym jak takie wady zrobić. Sprzęt na początku działał prawidłowo, a później czyli po około miesiąca nastąpiły w nim wady które od razu zareklamował am i po prostu tutaj było moje pytanie co dalej w takim kierunku , bo dyskusja na Allegro jest prowadzona już jakiś czas ze sprzedawcą i oczywiście wspiera mi on moją winę, która nią nie jest!!. po prostu domagam się swoich spraw aby został mi towar wymieniony na nowy wolny bez wad. Taki jaki dostałam na początku. nie jestem jedyną sytuacją z którą i w której w przypadku ten sprzedawca tak postąpił, ponieważ z opinii innych klientów wynika, iż już zaczęli tak wcześniej pogrywać z klientami, czyli wmawiać i wpierać im nieprawdę, jakoby to niby z ich winy powstała wada, klienci wypowiadają się wprost iż dostali przedmiot nie taki jaki był na aukcji. Czyli więcej wad posiadał, niżeli te przedstawione na obrazku. Mi wmawiają iż dostałam nowe fabrycznie sprzęt ponieważ opakowanie było fabryczne, ale opakowanie nie ma nic do rzeczy że mógł być to sprzęt po zwrocie albo już używany. Także wszystko układało by się w logiczną całość że zepsuł się tak szybko, bo skoro nie był nowy, to szybciej mógł ulec zniszczeniu. 

moje pytanie brzmiało: co dalej z takim cwaniakiem sprzedawcą, z którym prowadzenie dyskusji na Allegro i pomoc serwisu i pracowników z Allegro nic nie pomaga.? to już jest z nimi tak jakby walka z wiatrakami.

czy teraz następnym krokiem pozostaje mi zakończenie dyskusji jako NIEROZWIĄZANA i złożenie formularza do pok? 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@malwa5_1987, przykro mi, że spotkałaś się z taką sytuacją. Po 14 dniach możesz oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną - jeśli Twój problem nie zostanie rozwiązany.

W następnym kroku możesz oczywiście wypełnić wniosek o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących - zrobisz to tutaj. Formularz wypełnisz w terminie od 14 do 180 dni od dnia zakupu.

Twój wniosek rozpatrzymy w terminie do 30 dni roboczych. Być może poprosimy Cię o przesłanie dodatkowych załączników - wyślemy wówczas do Ciebie wiadomość mejlową.

Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie rozwiązać.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
malwa5_1987
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@@mr_oma  dziękuję pani bardzo za odpowiedź. Naprawdę nie spotkałem się do tej pory na portalu Allegro z tak bardzo nieprzyjemną sytuację. Tyle produktów tyle zamówień i nie było czegoś takiego. nie chcę nic więcej tylko po prostu chcę prawdy i domagam się swojego. w ramach reklamacji z tytułu rękojmi tego co mi przysługuje, po prostu chcę wymiany towaru na nowy lub zwrot gotówki. Sprzedawca cały czas pogrywa i odwleka sprawę, wmawiając mi nieprawdę .no nie mogę się z tym niestety zgodzić,ponieważ wiem że nawet w jednym procencie się nie przyczynił am do jakiejkolwiek usterki w danym towarze. Z opinii na ich stronie nie jestem pierwszą osobą którą próbują wkręcić w coś, czemu nie jest winna. najlepiej radzę pracownikom Allegro przyjrzeć się bliżej tej firmie , ponieważ takich sytuacji jak moja może być coraz częściej. Będzie coraz więcej problemów z daną firmą. jest to firma activecom10. Chciałam polubownie sprawę ze sprzedawcą rozegrać, ale niestety jest to błędne koło. już tak długo trwa dyskusja i nawet pracownicy z serwisu Allegro ,niewiele mogą zdziałać w tej sytuacji ,ponieważ firma jest jakby głucha na odpowiedzi Allegro.

dziękuję pani bardzo serdecznie, za odpowiedź. mam nadzieję, że jak najszybciej to się zakończy i już tylko ,raczej  pozostają mi te ostateczne kroki ,czyli zakończenie dyskusji i dalsze składanie formularza.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów