anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekamy na przelew 1 zł z Twojego konta - Raty 0%

dredzin
#1 Nowicjusz#

Witam,

Biorę raty 0% na zakup roweru przez Santander. Niestety płatność zawiesiła się na "Czekamy na przelew 1 zł z Twojego konta" i tak od godziny/dwóch. Czy może mieć na to wpływ że w Allegro wpisany odbiorca przesyłki to inna osoba? Czy po prostu trzeba chwile poczekać? Skąd takie pytanie? Ponieważ wcześniej miałem taką sytuacje z telefonem i wystarczyło zmienić osobę odbioru przesyłki..

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@dredzin Cześć 🙂 Przelew powinien być wykonany z Twojego konta w celu weryfikacji danych 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

rakso_
#8 Zapaleniec#

Cześć @dredzin. Z ciekawości, czym skończyła się ta sytuacja? Mam identyczny problem u siebie (aczkolwiek poza Allegro). Złożyłem dziś wniosek o raty 0%, i od godziny wisi mi w SantanderDPC na etapie "Czekamy na przelew 1 zł z Twojego konta" podczas gdy płatność weryfikacyjna BLIK-iem poszła bezbłędnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie jest dziś święto?

oznacz moderatorów

rakso_
#8 Zapaleniec#

BLIK jest przelewem natychmiastowym

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ale rozpatrzenie może nie być dzisiaj.

oznacz moderatorów

rakso_
#8 Zapaleniec#

Przez ostatnie 10 lat nie spotkałem się ani razu z przypadkiem, by przelew weryfikacyjny sprawdzał człowiek, a trochę kredytów już brałem 😀 zazwyczaj była to kwestia 30sekund do 1 min.

Informatyk here: Dane są weryfikowane skomplikowanymi wyrażeniami regularnymi (regex) oraz odległością levenshteina pomiędzy tekstami (stringami).

A sam UI (interfejs użytkownika) wskazuje na to, że jest to proces automatyczny (animowany pasek postępu). Dlatego jestem zdziwiony tym że to zawisło (tak samo jak autor wątku, pod który się doczepiłem).

oznacz moderatorów

rakso_
#8 Zapaleniec#

Dzwoniłem na infolinię 🙂 Informacja, która może komuś przyda się w przyszłości - automatowi Santander Consumer Bank nie spodobały się moje bliżej nieokreślone dane, dzisiaj należy oczekiwać telefonu od konsultanta aby ręcznie zweryfikował informacje.

oznacz moderatorów