anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro może pomóc w kontakcie z in post w sprawie nie odebranej paczki

crossmen7
#1 Nowicjusz#

Witam.Klient kupił towar który został wysłany przez Paczkomaty inpost.Jednak nie odebrał paczki z przyczyn mi nie znanych.Poinformował mnie ze jeśli otrzymam paczkę to mam wysłać ponownie.I tu zaczynają się schody z INPOST.Paczka trafiła do magazynu paczek nie odebranych choć nie dostałem zadnej informacji o próbie dostarczenia do nadawcy.Nie mam żadnych informacji co z paczką mimo wysłania mnóstwa meili.Czy allegro może mi w tym pomóc?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Może ,przecież wysyłasz przez Allegro a InPost jest tylko dostawca.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@crossmen7 

W celu dokładnej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem 24-cyfrowego numeru przesyłki.

 

Informujemy również, że dyspozycję zwrotu paczki z Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych może przesłać do nas Nadawca, Odbiorca oraz Płatnik.

 

Dyspozycja powinna zostać wysłana na pomoc@inpost.pl z adresu e-mail przypisanego do paczki i powinna zawierać 24-cyfrowy numer przesyłki oraz dokładny adres do zwrotu.

oznacz moderatorów