anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest możliwość wystawiania opinii dla sprzedającego jeśli nie odebrałem paczki?

Client:40911621
#7 Wielbiciel#
  • Czy jest możliwość wystawiania opinii dla sprzedającego jeśli nie odebrałem paczki?
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:40911621 Tak, jest taka możliwość. Wejdź w zakładkę Moje zakupy i oceń sprzedawcę.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Regulamin tego nie zabrania ,ale logicznie myśląc jest to ocena w ciemno ,często krzywdząca i lepiej jest coś oceniać jak się ma to w ręku lub w ogóle nie oceniać .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kolekcjoner608 no.....  może nie w każym przypadku krzywdząca . Podejrzewam ,że chodzi o negatywa , a jeśli klient dąży do jego wystawienia to prawdopodobnie ma wyraźny ku temu powód .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:40911621 A co chcesz oceniać? zapewne nastąpiła wymiana zdań.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@mdrogeria Też tak myślę że może klient chce dać negatywa ale powodu nie znam a samo ocenianie czegoś czego się nie widzi jakoś mi nie leży ,wolę dialog i pozytywne rozwiązania problemów.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kolekcjoner608 tak , są to tylko nasze domysły , niemniej nie z każdym sprzedawcą / z doświadczenia / da się dojść do porozumienia . System ocen jest narzędziem , który ułatwia to klientowi .

oznacz moderatorów

Client:40911621
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację 

oznacz moderatorów