anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można zgłosić sprzedającego?

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Zamówiłam produkt. Wystawiam ocenę zgodną z opisem czyli że towar to porażka , sprzedający wydzwania obraża mnie poprzez maile że ja się mszczę itd. Pisze że są niemili opryskliwi itd. Mówię żeby przestali bo inaczej zgłoszę do allegro. Czy da się to jakoś zrobić bo dalej się wypowiadają pod moim adresem . Albo co najlepiej zrobić ????

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:98951790 jak najbardziej zgłoś to proszę do nas. Prześlij proszę zrzuty wiadomości jakie otrzymujesz od sprzedającego tutaj. Masz prawo do subiektywnej opinii i sprzedający nie powinnien reagować w ten sposób. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

"Wystawiam ocenę zgodną z opisem" - oceniłaś produkt czy sprzedawcę ?

 

oznacz moderatorów

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Produkt

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

jeśli w oknie oceny produktu a nie sprzedawcy - to wzorowo. Często Kupujący oceniają  zakupione produkty w polu oceny sprzedawcy. 

oznacz moderatorów

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Sprzedawcy ten sarkastyczni. Oni nie mają mnie oceniac . Po tym jak ja oceniłam produkt 

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Client:98951790 oceniłaś sprzedawcę, czy transakcja przebiegła z problemami, czy wysyłka była opóźniona? Jeśli nie, to obsługa była w porządku i nie ma powodu oceniać sprzedawcy. Powinnaś ocenić produkt jeśli jest tandetny. Na tą ocenę jest inne miejsce.

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

oczywiście - jak oceniałaś produkt - nie sprzedawcę - to jak najbardziej.

Zresztą kultura odnoszenia się do siebie - nie powinna dotyczyć tylko relacji kupujący --> sprzedawca - tylko ogólnie w życiu 🙂 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:98951790  " Produkt "

Jeżeli produkt był niezgodny z opisem to błąd.  Sprzedawca tworzy opis, produkt nie jest niczemu  winien, produkt jest jaki jest,  powinnaś ocenić pinokiowy nos  sprzedawcy.

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

pod warunkiem - ,że był niezgodny z opisem 🙂 Tego nie wiemy 🙂 

oznacz moderatorów

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Proszę o adres email na który mam wysłać zdjęcia bo mi tu nie chce załadować

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:98951790 prześlij je proszę do nas za pomocą tego formularza. W części "załączniki" będziesz mogła dodać zrzuty ekranu. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:98951790 
Jeśli oceniłaś produkt przy ocenie sprzedawcy to postąpiłaś nieprawidłowo.

Przy ocenie sprzedawcy oceniasz przebieg transakcji czyli to czy wysyłka była terminowa, czy paczka dobrze zapakowana  itp.

Jeśli towar jest słabej jakości to oceniasz to przy produkcie a nie przy sprzedawcy!

oznacz moderatorów

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Oceniając produkt sprzedający doczepił się do mnie za ocenę jaka wystawiłam w sposób w jaki nie powinien wg mnie podejść do klienta . Więc sarkazm i chamstwo to sobie mogą między sobą stosować. Produkt już wylądował w śmieciach bo było po terminie odesłania . A sprzedawca został oceniony na podstawie jego podejścia po mojej ocenie i tyle . 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:98951790 Termin na odesłanie to jedno. Czemu  nie skorzystałaś z prawa do reklamacji tylko wyrzuciłaś towar do śmieci?

oznacz moderatorów

Client:98951790
#8 Zapaleniec#

Dlatego że nie kalkuluje się . Więcej starce na dojazd do paczkomaty niż to warte. Temat jest i sprzedawcy i jego zachowaniu wobec klienta a nie o produkcie 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:98951790 Oczywiście zachowanie sprzedawcy nie powinno mieć miejsca.
Problem jednak moim zdaniem leży gdzie indziej...
Twierdzisz, że otrzymałaś "śmieć". W takiej sytuacji prawidłową i cywilizowaną ścieżką postępowania jest zgłoszenie reklamacji sprzedającemu tak aby miał szansę na reakcję i załatwienie sprawy tak jak powinna być załatwiona.
Możesz w przy reklamacji sprzedającego poprosić np o opłacenie kuriera i odbiór towaru w jego zakresie lub przy towarze niskiej wartości mogłoby się okazać, że otrzymałabyś zwrot kosztów bez potrzeby jego odsyłania.

Jeśli klienci zamiast składać reklamację zaczynają od wystawiania negatywnych komentarzy to jestem w stanie zrozumieć frustrację sprzedającego ale oczywiście nie pochwalam jego zachowania w stosunku do Ciebie, wyzwisk itp.


oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

zgadzam się - warto rozmawiać. Ale czasy są takie jakie są i często człowiek Ci nie poświęci 5 min czasu - nie oceniając czy w tym czasie zajmuje się dziećmi , pracuje czy ogląda Fb.

Kwestia też czy produkt był uszkodzony - czy był tz. bublem - często z racji niskiej ceny - dla jednego użytecznym - dla innego dnie.

Od tego jest zwrot aby oddać - jak coś nie pasuje.

Ale również od tego jest ocena produktu - aby innym kupującym opisać w dwóch słowach - co z nim jest nie tak - dla jednego będzie to sprawa priorytetowa a inny będzie miał to gdzieś 🙂

Temat rzeka wg. mnie 😉 

 

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

Chyba nic dodać nic ująć 🙂  

oznacz moderatorów