anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to zgodne z regulaminem

Client:37296489
#8 Zapaleniec#

Sklep skontaktował się ze mną telefonicznie, po tym jak wystawiłam im negatywną opinię. Próbowali mnie namówić do zmiany oceny. Czuję zmieszanie, czy to normalne i czy allegro się na to zgadza? Wysłali produkt kiepskiej jakości i to jest fakt i za ten produkt zostali ocenieni. Ktoś się z taką praktyką spotkał?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Normalny odruch poskromionego sprzedawcy ,zwłaszcza jak klient nie próbuje rozwiązać problemu w inny sposób tylko od razu negatywnie ocenia .Jeśli produkt był kiepskiej jakości to trzeba ocenić produkt a ze sprzedawcą dobrze jest porozmawiać zanim zepsuje się mu reputację .Działanie i negatywna ocena powinna być ostatecznością.

oznacz moderatorów

Client:37296489
#8 Zapaleniec#

Nie pytałam o słuszność mojej oceny, tylko o praktyke tego sklepu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37296489 Często jest tak że nie odpowiadają na temat oferty, ale jak im wystawisz negatywa to od razu wiedzą gdzie napisać, zadzwonić a  nawet straszą sądem.😐

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:37296489 Postąpiłaś niesłusznie, co więcej nie dałaś sprzedawcy cienia szansy na rozwiązanie problemu, bo wadliwego towaru nie reklamowałaś.

Zajmij się handlem czy usługami, współpracą z klientami, a szybko zobaczysz, jak negatywne oceny obniżają ocenę sprzedaży i jak spada ogólna ilość gwiazdek w Google... To wszystko wpływa na ilość zamówień i dochodów.

Na Allegro krzywdzące i niezasłużenie wystawione negatywne komentarze oznaczają dla sprzedawcy utratę statusu SS i/lub SMARTa.

Sprzedawca, dla którego opinie są ważne może zadzwonić, czy w inny sposób skontaktować się z klientem, prosząc o usunięcie negatywnej opinii, czy jej zmianę.

Wiola
oznacz moderatorów

Client:37296489
#8 Zapaleniec#

Pracuje z klientami, w usługach 😉 sklep dostawał kilkukrotnie szanse, bo za każdym razem mieli dobre wytłumaczenie. W trakcie rozmowy zostałam przeproszona i przyznali mi rację. Ty tak zawsze wąskotorowo patrzysz, naciągając rzeczywistość na swoją stronę? Proszę się nie wypowiadać tam, gdzie te marne 3grosze niewiele znaczą. Albo przynajmniej poprosić o wyjaśnienie sytuacji przed jej oceną. Tak jak już pisałam, nie pytam o słuszność mojej oceny, a o praktykę sklepu. Jeżeli sklep czuje się pokrzywdzony może się zgłosić do allegro. 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:37296489  Jeśli pijesz do mnie, to wiedz, że przed wystąpieniem negatywnej oceny, wadliwy towar się reklamuje. 

Nie zrobiłaś tego, lecz masz pretensje do sklepu. Nie patrzę wąskotorowo.

Przeczytaj sobie przepisy konsumenckie, które definiują, jakie prawa ma kupujący.

Najlepiej walnąć negatywa.

Ciesz się, że ten sprzedawcw uprzejmie prosi Cię o usunięcie komentarza.

Inny już by Cię dawno za szkalowanie opinii i naruszania jego dóbr osobistych pozwał. 

 

 

Wiola
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@Wioletta2701 "wiedz, że przed wystąpieniem negatywnej oceny, wadliwy towar się reklamuje. 

Nie zrobiłaś tego, lecz masz pretensje fo sklepu."

Przecież klientka napisała wyżej, że rozmawiała ze sklepem kilkukrotnie. Nie wymyślaj sobie rzeczy z tyłka, żeby ci pasowały do narracji.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:94057046  Owszem, pisała, że rozmawiała ze sklepem, ale nie napisała jaki był efekt rozmowy.

Poza tym, co daje rozmowa na odległość, że towar jest wadliwy, jeśli go nie reklamuje.

Nie tylko ja o tym pisałam, więc zejdź ze mnie i wrzuć na luz.

Wiola
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Client:37296489 Napisałam, że sklep ma prawo  kontaktu z klientem. To jest publiczne forum i każdy niezależnie od Twojego widzimisię ma prawo napisać więcej na temat. 

Wiola
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:37296489 każdy sprzedawca w jakiś sposób próbuje utrzymać się na powierzchni sprzedaży. Niestety tak bywa, że komuś się noga podwinie i wyrżnie orła. Wszystko zależy od tego co kupujemy. Jeżeli jakiś element wyprodukowany przez inną firmę to zawsze istnieje ryzyko usterki/defektu. Osobiści jestem sprzedawcą i kupującym i uważam, że jak się chce to można dojść do porozumienia. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37296489 Nie jest to normalne ale tak robią sprzedający, niektórzy wysalają wiadomości miesiącami o zmianę oceny, ale nie zgadzam się że należy oceniać tylko produkt, oczywiście wszystko powinno być zgodnie z tym jak opisana była oferta, jeżeli sprzedający w jakiś sposób opisał ze produkt jest taki a taki to wówczas nie należy pomniejszać"gwiazdek", sprzedający sprzedając produkt bierze odpowiedzialność za niego. Nie usuwaj jeżeli ocena nie narusza regulaminu Allegro i nie obraża spzredajacego.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Ależ oczywistym jest, że sprzedawca będzie korzystał z narzędzi np. teleinformatycznych do kontaktu z klientem w celu zmiany publiczne wystawionej oceny, szkalujacej jego profesję. 

Pamiętaj, że oprócz numeru telefonu dysponuje on również twoim adresem zamieszkania!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Halfrunt 🤔😡

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

A co było przyczyną wystawienia negatywnej opinii? Obecnie kupujący są w bardzo komfortowej sytuacji - mają możliwość reklamacji towaru, zwrotu, odstąpienia od umowy, otwarcia dyskusji, POK - wszystko zgodnie z prawem, wszystko "dla kupujących". 

Otrzymałaś produkt kiepskiej jakości - należało go zwrócić z tytułu odstąpienia od umowy lub reklamacji. Dlaczego tego nie zrobiłaś? To przecież standardowe postępowanie - nie jesteś zadowolona z produktu - odstępujesz od umowy lub składasz reklamację i robisz zwrot. 

Ja nie rozumiem sytuacji, gdzie kupujący nie jest zadowolony z produktu, ma możliwość zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy lub reklamacji, a jednak wystawia negatywny komentarz i zostawia sobie zakupiony towar. To jest taka komfortowa sytuacja, której nie oferuje żaden "zwykły sklep stacjonarny" - nawet do niego trzeba pojechać, ponieść koszty, a nie wiadomo, czy przyjmie odstąpienie od umowy i zwrot towaru. A na Allegro to jest standard. 

oznacz moderatorów

Client:37296489
#8 Zapaleniec#

Chodzi o rośliny, je oceniłam 3/5. Sprzedawce oceniłam negatywnie, bo poraz kolejny oferuje rośliny niezgodne z opisem, a przynaniej z brakiem informacji o ich stanie. Dodatkowo zapłaciłam za heatpack, który miał ogrzać przesyłkę. Ten jednak był zimny. I jest to wina sprzedającego, ma na pakowanie przesyłek realny wpływ, bo to nie produkt z taśmy. Ocena ta nie jest po iednorazowym zakupie. A to kurier lodówkę na paczkach położył, a to wszyscy w firmie się uczą. Takimi praktykami naciągają klientów na lepsze oceny, przez co inni klienci nie są świadomi, że z tym sklepem jest coś nie tak. Czy to jest nieuczciwe? Jeżeli chodzi o sklepy stacjonerne jest coś takiego chociażby jak poczta pantoflowa. Nie pójdziesz kupić mięsa tam, gdzie trzymają je poza chłodnia. Myślę, że każdy ma prawo po którymś zakupie stwierdzić pass, nie zasługujecie na polecenie, a na szczerą prawdę. To teraz mogę zapytać, bo o to mi chodziło, czy to zgodne z zasadami, by dzwonić do ludzi i nakłaniać ich do zmiany oceny? Na setki zakupów przez allegro jest to moja pierwsza negatywna opinia, więc próbuje rozeznać się w temacie.

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@Client:37296489  odpowiadając na Twoje pytanie. Tak jest to zgodne z zasadami allegro. Po otrzymaniu negatywnej oceny bardzo czesto allegro wręcz sugeruje kontakt z kupujacym i omówienie problemu.

Skoro ocena z założenia jest subiektywna logicznym zdaje sie że w niektórych przypadkach sprzedający próbują przekonywać klientów aby zmienili swoje subiektywne odczucia

Oczywiście zbyt nachalny kontakt z reguły wywołuje dokładnie odwrotny skutek i często po prostu złości kupujacych lecz generalnie jest to zgodne z zasadami allegro

 

oznacz moderatorów

Client:37296489
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź 🙂 W takim razie temat uważam za zamknięty.

oznacz moderatorów