anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie dotarla platnosc z "przelew 24" do sprzedającego?

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

22 listopada przelałam nalezną kwotę do sprzedającego "przelew24". Do tej pory kwota nie dotarła do niego. Gdzie są więc te pieniądze???

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

serwis-texas
#19 Nestor#

@Client:35641667 

A jaką metodą przelałaś kasę? Jak tradycyjną to może potrwać nawet do 5 dni roboczych.

oznacz moderatorów

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

PRZELEW był  metodą "przelew24" i to jeszcze miał dotrzeć po 10 minutach. Dlatego nie rozumiem sytuacji.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@Client:35641667 

To znaczy jaki ma status płatność? Sprawdź to proszę w zakładce moje zakupy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35641667 Podaj mi proszę numer zamówienia, o który dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

4f0df660-6a00-11ed-9ead-efeb60e27a. Proszę o jakąś pomoc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35641667 Czy środki zostały pobrane z Twojego konta? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

Zostały przelane przekazem pocztowym, który miał dojść w przeciągu 10 minut. Mija 3 dzień i ciągle sprzedający nie ma mojej wpłaty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35641667 Jeśli to płatność przelewem tradycyjnym i wpłatę zlecisz innej instytucji (na przykład Poczcie Polskiej), czas realizacji wpłaty zależy od tej instytucji. Taka płatność rozliczana jest do 3 dni roboczych, więc jeśli sytuacja nie zmieni się po weekendzie, napisz proszę do nas ponownie. Wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

Poczekam więc do poniedziałku, może coś to da. Ale już teraz dziękuję za okazaną pomoc😊

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35641667 Nie ma sprawy i polecamy się na przyszłość 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35641667
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie. Dzisiaj skontaktowało się ze mną Allegro i odesla mi pieniądze, bo był problem u nich z "przelew 24". Skończyło się na zwrocie sumy, którą przesłałam. Dziękuję za pomoc. Mam tylko nadzieje, że dotrzymają słowa😊

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dotrzymają, ale może być po weekendzie.

oznacz moderatorów