anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego z mojego koszyka zniknęły wszystkie produkty?

dmelon66
#1 Nowicjusz#

Witam,nagle zniknęły mi wszystkie produkty  z koszyka,wiadomo czym to jest spowodowane ? Czy da rade jakoś to przywrócić ?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Nie istnieje możliwość przywrócenia produktów do koszyka.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@dmelon66 Czasem tak się zdarza, powody mogą być różne. Najlepiej nie przetrzymywać zbyt długo towarów w koszyku. Nie ma możliwości przywrócenia, musisz ponownie wyszukiwać towary, wkładać do koszyka i najlepiej niezwłocznie je kupić.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dmelon66 być może gdy byłeś zalogowany na Allegro zostały wyczyszczone pliki tymczasowe (cookies), po takim zabiegu koszyk może zostać opróżniony. 
Innymi powodami, dla których oferty mogą zostać usunięte z koszyka są:
- wszystkie przedmioty w danej ofercie zostały już wykupione,
- oferta zakończyła się, zanim dokonano zakupu,
- oferta została usunięta przez pracownika serwisu Allegro,
- z oferty znikła opcja kup teraz,
- sprzedający ograniczył Ci możliwość zakupu w swojej ofercie,
- dodawałeś zakupy do koszyka będąc niezalogowanym.
Przykro mi, ale nie mamy możliwości przywrócenia usuniętych z koszyka przedmiotów. W przyszłości, aby uniknąć takich sytuacji, polecam dodawać interesujące Cię przedmioty do obserwowanych. Dzięki temu oferta zostanie zapisana na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Terrmit
#9 Pomysłodawca#

Znikanie przedmiotów z koszyka, to lipa straszna. Jak nie ma już oferty, to pozycja przedmiotu mogłaby zostać wyszarzona, ale nie znikać! Dzięki temu o wiele łatwiej jest znaleźć taki przedmiot u innego sprzedawcy, bo zostaje jakiś ślad nazwa, symbol, obrazek, cokolwiek. No i widziałbym dokładnie co zniknęło z oferty, zwłaszcza jak mam w koszyku wiele przedmiotów.

Czy pozostawienie takiej "szarej" pozycji w koszyku przekracza możliwości Allegro?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Terrmit Dodawaj do obserwowanych, nawet jak się zakończy oferta będziesz miał nadal wgląd: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/wyszukiwanie-i-obserwowanie/jak-obserwowac-wybrane-oferty-VE...

oznacz moderatorów

Terrmit
#9 Pomysłodawca#

OK, dzięki za poradę, ale ...
Po pierwsze dodawanie wszystkiego do Obserwowanych w obawie, że zniknie z koszyka, to raczej absurd. Potem trzeba to sprzątać, po zakupach. To chyba nie tędy droga.
Po drugie, to Obserwowane nie do tego służą.
Owszem zanim Allegro coś z tym zrobi to chyba jedyny sposób. Jednak zdecydowanie lepiej byłoby, gdyby Allegro zrozumiało, że usuwanie ofert z koszyka jest bardzo złe. Już kilku rzeczy nie kupiłem tylko dlatego, że zniknęły mi z koszyka i nie mogłem ich potem odnaleźć. A chyba nie na tym Allegro powinno zależeć.

 

oznacz moderatorów

grzegorzk141
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie. Jestem 18 rok i niektóre produkty, które są mi potrzebne na później odkładam w koszyku i stopniowo kupuję. Właśnie mi teraz wyczyszczono koszyk, i po zakupach. Poszukam gdzie indziej, dopiero w ostateczności wrócę.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

W koszyku są produkty tylko do czasu jak są jeszcze dostępne ,a jak coś chcemy kupić w późniejszym terminie to najlepiej zaznaczać sobie do ofert "ulubionych".

oznacz moderatorów

grzegorzk141
#9 Pomysłodawca#

Jest bardzo mało prawdopodobne, aby w jednym czasie zabrakło ponad 20 produktów z różnego asortymentu. Jest to działanie celowe, czyścić koszyk.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oferty dodane do koszyka są w nim widoczne do momentu ich zakończenia lub zakupu. Jeśli w koszyku będziesz mieć produkt z oferty, która się zakończyła, usuniemy go z Twojego koszyka i wyświetlimy Ci informację na ten temat

oznacz moderatorów

Terrmit
#9 Pomysłodawca#

Automatyczne usuwanie czegokolwiek z koszyka klienta jest strzałem w stopę, działaniem nie tylko na szkodę klienta, ale na szkodę samego Allegro. Kiedy to zrozumiecie? Owszem, nie jesteście jedyną firmą która to robi. Jest wiele sklepów, które czyszczą koszyk klienta, np. po jakimś czasie (choć zdarza się to coraz rzadziej). Ale ja nazw tych sklepów nawet już nie pamiętam, bo przestałem z nich korzystać! Czy powielanie tego absurdu ma dla Was jakieś metafizyczne znaczenie? Tracicie przez to pieniądze oraz zaufanie klientów i nie wyciągacie z tego wniosków. Zmuszanie ludzi do tego aby pamiętali by kliknąć w „serduszko”, aby im „nie zniknęło” nie jest rozwiązaniem, bo klienci nie zawsze o tym pamiętają. Klient też nie zawsze wie, że będzie chciał coś kupić w późniejszym czasie. Powody, dla których odkładamy niektóre zakupy na później też są bardzo różne - chwilowy brak pieniędzy, nagły wyjazd, choroba, chwilowe zapomnienie itp. itd., więc najlepiej byłby wrzucać wszystkie „przydasie” w „ulubione”, tak „na wszelki wypadek” - gdzie tu sens?

Klienci dają Wam dobre rady, mówiąc z czym mają problem, a Wy macie to gdzieś. Przecież ten problem można rozwiązać na wiele sposobów. Jeśli nawet nie chcecie zmieniać domyślnego działania koszyka to OK, można to zrozumieć, ale wystarczyłoby dać w opcjach konta opcję np. „zachowaj koszyk”, albo „nie usuwaj przedmiotów z koszyka” (albo dać taką opcję nawet w samym koszyku). Kto by chciał, to sobie zaznaczy. Niektóre sklepy idą jeszcze dalej, bo klient może sobie stworzyć dodatkowe koszyki i każdy może sobie je nawet dowolnie nazwać! Nie oczekuję aż takich udogodnień, ale pytam ponownie. Czy jedna mała opcja „zachowaj koszyk” przekracza możliwości takiej firmy jak Allegro? Od pierwszego zgłoszenia tego tematu minęło ponad 2 lata! Nic z tym nie zrobiliście. Klienci nadal tracą informacje o produktach, wy tracicie pieniądze, a mało jest takich osób które się skarżą, więc Wasze straty tylko z tego powodu pewnie sięgają już dziesiątków tysięcy złotych, jeśli nie setek. Ja sam zgłosiłem tutaj ten problem dopiero po kilku takich incydentach, kiedy wkurzyła mnie kolejna utrata informacji.

W sumie nie wiem po co się znów uaktywniłem. I tak pewnie nadal nic z tym nie zrobicie, bo to... bo tamto... Szkoda mojego czasu, nic z tego nie mam... Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

grzegorzk141
#9 Pomysłodawca#

Też jestem tego zdania. Nic z tym nie zrobią, jeśli dotąd nie zrobili. Za to tłumaczą o co chodzi ale nie na temat. Nawijanie makaronu na uszy aby pozbyć się natręta bo komóra czeka. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Pewnie to przypadki w procencie promila. W każdym systemie się zdążają jakieś błędy.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Utrzymywanie koszyków "zjada" zasoby serwera, stwarza koszty. 

Czy w hipermarkecie też wkładasz produkty do koszyka na kilka dni? Nie, bo wieczornem po zamknięciu sklepu zostanie przez pracownika opróżniony, o ile nie wcześniej bo byłem świadkiem sytuacji, że klientka nie pilnowała swojego wózka, ten w trakcie jej zakupów został rozpakowany, oczywiście miała pretensję do personelu na cały sklep, oddaliła się od niego/ porzuciła koszyk. 

 

oznacz moderatorów

grzegorzk141
#9 Pomysłodawca#

Znowu nawijanie makaronu na uszy. Napewno "utrzymywanie koszyków "zjada" zasoby serwera, stwarza koszty". Ale to chyba jest wliczone w działalność. Mam jeszcze lepsze pomysły aby klient nie zjadał zasobów serwera i nie stwarzał kosztów. Na przykład co chwilę ukazujące się okno "Co myślisz o forach allegro gadane?" Albo rubryka - oceń produkty - która zawiera produkty do oceny dużo wcześniej kupione jak produkty usunięte z koszyka. Gdybym chciał ocenić to zrobiłbym to, lecz gdy mam jakieś "ale" to wolę nie oceniać. Niech zrobią to inni. A jednak produkty do oceny - "zjadają" zasoby serwera, stwarzają koszty" od lat tam czekając. A e-mail'e wysyłane do mnie, przypominające o ocenie zakupionych produktów zjadają moje zasoby serwera. Itp... Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

Terrmit
#9 Pomysłodawca#

To zlikwidujcie Allego. Nie będzie wam zjadać żadnych zasobów, a i kosztów też żadnych nie będziecie mieć. Wreszcie będzie spokój i cisza. Po co się męczycie? Utrzymywanie jakiś identyfikatorów produktów w tabeli koszyka to aż taki problem? Bez przesady. Takie bajki możecie opowiadać ludziom, którzy nie mają pojęcia jak to działa. Straty z powodu samowolnego opróżniania koszyka klienta macie wielokrotnie większe od tych kosztów. Wymyślacie różne „szmery bajery” i na to wam kosztów nie szkoda, a prosta rzecz z koszykiem Wam „koszty” robi?
Sugerowałem jak to można zrobić. Możecie pozycje nieaktualne wyświetlić jako nieaktywne. Klient sam je usunie za jakiś czas, ale nie straci informacji, co tam było.

Porównanie koszyka sklepu internetowego do koszyka klasycznego hipermarketu to jak porównanie tramwaju do roweru - obydwa mają kółka. Po to właśnie korzystam ze sklepów internetowych, żeby mi nikt koszyka nie opróżnił. Może niedługo jeszcze trzeba będzie się osobiście pofatygować do „magazynu” Allegro po odbiór zakupów, bo przecież jak pójdę do zwykłego sklepu, to muszę sobie zakupy sam przynieść do domu. Jeśli sklep internetowy ma działać tak samo jak zwykły, to po co mi taki sklep?

Ech. Znów tracę czas. Po co?

oznacz moderatorów

Terrmit
#9 Pomysłodawca#

Takim myśleniem daleko się nie zajedzie.
„W każdym systemie są jakieś błędy, więc po co je naprawiać i tak nikt tego nie używa” - hahaha

oznacz moderatorów