anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałem zwrotu i nie wiem co się z nim dzieje.

MAMY ROZWIĄZANIE!
MaszynistaU-96
#8 Zapaleniec#

Dokonałem darmowego zwrotu w ramach Smart, umieściłem paczkę z kodem zwrotu w skrytce i otrzymałem informację SMS, że nadałem zwrot. Problem w tym, że w szczegółach zwrotu widnieje informacja jakoby zwrot w ogóle nie został jeszcze nadany, nie otrzymałem też żadnej informacji SMS, że zwrot wyruszył w dalszą drogę. Co zrobić w takim przypadku ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaszynistaU-96 Które zamówienie zwracałeś?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
MaszynistaU-96
#8 Zapaleniec#

Numer zwrotu: 7GMZ/2022

oznacz moderatorów
MaszynistaU-96
#8 Zapaleniec#

Nr zamówienia: e131f4f1-7968-11ec-9ddb-d530d5e7d27c

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaszynistaU-96 Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaszynistaU-96 Udało mi się ustalić, że problem pojawił się po stronie przewoźnika obsługującego ten zwrot. Dostałam też informację, że wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość mailową w tej sprawie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów